  • Data: 2002-10-03 10:42:44
    Temat: PKO BP-koszmar z przelewami!!!
    Od: "Vario" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zastanawiam sie czy nie zrezygnowac z uslug E-PKO BP i odradzac innym tego
    samego. Przez ostatnie kilka dni probowalem zrobic przelew na rachunek
    Przedsiebiorstwa Telekomunikacyjnego Szeptel S.A. Nr rachunku
    10201332-100260273, to jest rowniez bank PKO BP odz w Wysokim Mazowieckim, 4
    razy przelew nie zostal przyjety przez system i zwrocony, przed numerem mam
    tez 65 i potem jest przerwa, wstawialm wiec i 65 i kreske pozniej i bez 65 i
    ciagle to samo. Rachunek jest na 100% prawidlowy, poczta przyjmuje, poszlo
    tez z innego banku przelewem z internetu i tam dziala.
    Drugi przypadek. Dzis chcialem zrobic przelew na rachunek :BRE S.A.-mBank
    11402004 - 0000360213019350 ( jezeli przelew jest przez internet,dodaj 32
    przed nr konta-to informacja od przyjmujacego ) I coz ani z 32 przed numerem
    ani bez system internetowego PKO BP przelewu nie przyjmuje. Rachunek tez
    100% prawidlowy. To sa jakies kpiny. Co oni tam maja za system, chyba za
    Krola Swieczka. Moze ktos mi pomoze i podpowie, bo nie sposob sie dodzwonic
    do ich infolinii, ktora do tego jest tak zacofana, ze musze placic za
    miedzymiastowa Mam juz dosc korzystania z takich uslug i chodzenia na
    poczte i placenia im prowizji skoro place im 9zl miesiecznie. Jaki bank
    internetowy polecacie. Nie jestm na czasie, zupelnie sie w tym nie
    orientuje.