    From: "Juulius" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PKO BP-konto walutowe
    Date: Wed, 18 Sep 2002 20:40:21 +0200

    Ciekawa sytuacja: chce wyplacic euro z konta walutowego, tak ze zostalyby
    tylko jakies eurocenty, a kasjerka na to, ze musi zostac rownowartosc
    100USD, bo inaczej to musze wypelnic wniosek o likwidacje konta, bo maja
    jakies tam kontrole.
    Ja na to, ze te pieniadze mi sa teraz potrzebne, a kiedys pozniej jeszcze
    coc bym chcial wplacic, wiec konto jest mi potrzebne. Wiem, ze ponizej
    100USD konto jest nieoprocentowane, ale zeby od razu musiec zamknac.?
    To kasjerka na to, ze mi wyplaci, ale robi to pierwszy i ostatni raz i
    pozniej bede musial juz zostawiac na koncie minimum ok.105 EUR
    To jak to w koncu jest? Kasjerka w zaleznosci od humoru albo od pogody
    decyduje o regulaminie konta?
    No wlasnie a jak jest oficjalnie w regulaminie?