  • 1. Data: 2002-05-24 10:13:43
    Temat: PILNE: jak zalatwic rozliczanie platnosci kartami w internecie?
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Witam!

    Dostałem zadanie: znaleźć sposób, dzięki któremu można przyjmować płatność
    kartami na stronie internetowej...

    Wiem tylko o polcardzie - znalazłem na ich stronie informację o produkcie
    "bezpieczne z@kupy", o którym to twierdzą jakoby jedynym kosztem była
    prowizja od transakcji (max. 3.9%)...

    Czy warto jeszcze gdzieś indziej sprawdzać? Nie mam pojęcia gdzie szukać...
    A może ta oferta jest faktycznie najkorzystniejsza?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 2. Data: 2002-05-24 10:24:48
    Temat: Re: PILNE: jak zalatwic rozliczanie platnosci kartami w internec
    Od: "Shu Riken" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Jesli firmowo, to jeszcze:

    http://www.ecard.pl
    http://www.citibank.pl/poland/citiconnect/

    Powodzenia! :-)

  • 3. Data: 2002-05-24 11:06:03
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, May 24, 2002 at 10:13:43AM +0000, Jacek Osiecki wrote:

> [...]
    >
    > Czy warto jeszcze gdzieś indziej sprawdzać? Nie mam pojęcia gdzie szukać...
    > A może ta oferta jest faktycznie najkorzystniejsza?

    Nie ma rozwiazan 'faktycznie najkorzystniejszych', jedne maja plusy w
    jednym miejscu, inne w drugim.

    Generalnie polecam napisac pod wskazane adresy i zapoznac sie z
    dokumentacja. W ecardzie wymagane podpisanie NDA.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-05-24 11:15:16
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Fri, 24 May 2002 10:24:48 +0000 (UTC), Shu Riken napisał(a):
    >Jesli firmowo, to jeszcze:

    >http://www.ecard.pl

    Jeezu - wystarczyło mi, że na głównej stronie jest:

    Aby obejrzeć stronę, potrzebujesz plugin Macromedia Flash.
    Aby go pobrać kliknij tutaj.

    No dobra - odpaliłem przeglądarkę z flashem... koszmar!!! To ma być poważna
    firma, oferująca usługi finansowe? Jakieś kpiny...

    Takie zabawki to można sobie gdzieś tam wrzucać na stronie, jako dodatki!

    Dno totalne...

    >http://www.citibank.pl/poland/citiconnect/

    Dzięki, właśnie tam zaglądam :-)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 5. Data: 2002-05-24 18:20:29
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia pią, 24 maj 2002 at 11:15 GMT,
    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):
    > Dno totalne...

    Jezu - rzeczywiście, a ile się toto ładuje na modemie!
    skrajny idiotyzm

    Jurek

  • 6. Data: 2002-05-29 18:42:52
    Od: "Robert1" <p...@c...cz>

    > Dostałem zadanie: znaleźć sposób, dzięki któremu można przyjmować płatność
    > kartami na stronie internetowej...

    Webpay?

    Pozdr.,
    Piotr