  • 1. Data: 2010-08-26 10:08:19
    Temat: Oszust wypłacił z konta bankowego ponad 300 tys. zł
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-oszust-wyplaci
    l-z-konta-bankowego-ponad-300-tys-zl,nId,294343

    Oszust wypłacił z konta bankowego ponad 300 tys. zł
    1 godz. 37 minut temu
    Stołeczni policjanci poszukują oszusta, który zmieniając hasła do bankowego
    konta swojej ofiary, wypłacił z niego 321 tys. zł. Został zarejestrowany
    przez kamerę monitoringu. To nie jedyny tego typu przypadek, do którego
    doszło w ostatnim czasie w Warszawie.

  • 2. Data: 2010-08-26 10:31:28
    Od: "zaemka" <N...@w...pl>

    wygląda na ING ?

  • 3. Data: 2010-08-26 10:49:52
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    W takiej sytuacji, to bank został okradziony i klient dostanie swoje 300
    tysi?
    Bank nie dopilnował, prawda?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2010-08-26 12:51:58
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-08-26 12:08, Damian Niusy pisze:
> [...]
    > zarejestrowany przez kamerę monitoringu. To nie jedyny tego typu
    > przypadek, do którego doszło w ostatnim czasie w Warszawie.

    to własnie moga zrobic chłopaki z PayU (osbluga PZA) majac wymagana
    przez allegro kopie umowy z banku oraz kopie dowodu (przy zmianie
    rachunku bankowego)

    Gratuluje frajerom co to te dokumenty wyslali obcej firmie .

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 5. Data: 2010-08-26 12:52:52
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-08-26 12:49, Jan Werbiński pisze:
    > W takiej sytuacji, to bank został okradziony i klient dostanie swoje 300
    > tysi?
    > Bank nie dopilnował, prawda?

    no jakzeby inaczej przeciez widac ze to nie klient wyplaca.
    (podobnie przy braniu kredytu na kradziony/znaleziony dowod)

  • 6. Data: 2010-08-26 13:26:35
    Od: g...@o...pl

    > Stołeczni policjanci poszukują oszusta, który zmieniając hasła do bankowego
    > konta swojej ofiary, wypłacił z niego 321 tys. zł.

    Nie warto trzymac 321 tys. na jednym koncie.

  • 7. Data: 2010-08-26 13:35:13
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Nie warto trzymac 321 tys. na jednym koncie.

    hehe gość może ma z 5 dużych baniek więc sobie "rozbił" po 3 stówki na bank
    :))
    pzdr
    GL

  • 8. Data: 2010-08-26 13:36:06
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 26 Aug 2010 15:26:35 +0200, g...@o...pl wrote:

    >Nie warto trzymac 321 tys. na jednym koncie.

    No pewnie, banki nigdy nie wypłacają właścicielom kasy z więcej niż
    jednego na raz. ROTFL.
    Chyba, że przez "konto" rozumiesz "bank" - wtedy zgoda.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2010-08-26 14:02:35
    Od: g...@o...pl

    > No pewnie, banki nigdy nie wypłacają właścicielom kasy z więcej niż
    > jednego na raz. ROTFL.
    > Chyba, że przez "konto" rozumiesz "bank" - wtedy zgoda.

    Bank. Zbyt dosłownie odniosłem się do cytatu.

  • 10. Data: 2010-08-26 14:50:43
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Kotlet Mielony" <m...@m...mail> napisał w wiadomości

> [...]
    > bankowego)
    >
    > Gratuluje frajerom co to te dokumenty wyslali obcej firmie .

    Ja podobnie nie dałem na sobie wmówić, że PayU mnie uszczęśliwi i żadnych
    danych nie wysłałem i nie mam najmniejszego zamiaru wysyłać.

    --
    Irokez