  • 1. Data: 2004-12-13 10:44:30
    Temat: przelew Inteligo - mBank, ile czasu?
    Od: Jarek <j...@t...pl>

    Witam,
    wczoraj (niedziela) w godzinach popołudniowych dokonałem przelewu z konta
    Inteligo na mBank, dzisiaj rano Inteligo poinformowało mnie że przelew
    został dokonany, ale w mBank jeszcze nie ma przelanej kwoty.
    Ile czasu trzeba czekać na pieniądze, skoro z Inteligo już wyszły?
    Dziękuję za informacje.
    --
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-12-13 10:45:55
    Temat: Re: przelew Inteligo - mBank, ile czasu?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jarek <j...@t...pl> wrote:
> [...]
    > przelew został dokonany, ale w mBank jeszcze nie ma przelanej kwoty.
    > Ile czasu trzeba czekać na pieniądze, skoro z Inteligo już wyszły?

    Widac, ze niezbyt czedsto dokonujesz przelewow.
    1) Przelewy miedzybankowe odbywaja sie tylko w dni robocze
    2) Jesli wyslesz rano to tego samego dnia kasa powinna byc w drugim banku.
    O dokladnych godzinach dowiesz sie sledzac sesje wychodzace i przychodzace
    obu bankow.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-12-13 11:31:43
    Od: "ramsey" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > został dokonany, ale w mBank jeszcze nie ma przelanej kwoty.
    > Ile czasu trzeba czekać na pieniądze, skoro z Inteligo już wyszły?

    mysle ze w mbanku kase bedziesz mial albo za kilka minut albo ok 15.30
    najpozniej.

    Paweł

  • 4. Data: 2004-12-13 12:06:04
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "ramsey" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jarek" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > mysle ze w mbanku kase bedziesz mial albo za kilka minut albo ok 15.30
    > najpozniej.
    >
    > Paweł

    raczej po 19:00, a nie za kilka minut, kilka minut od czego?

  • 5. Data: 2004-12-13 15:30:04
    Od: "ktr" <k...@a...pl>

    > raczej po 19:00, a nie za kilka minut, kilka minut od czego?

    Ja stawiam na to, ze pieniadze byly miedzy 12 a 13 juz. Po pierwszej sesji
    przychodzacej mBanku, ktora jest o 12.

    PS. ostatnia sesja mbanku zostala przeniesiona z 19 na 18.15

  • 6. Data: 2004-12-13 15:30:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ktr <k...@a...pl> wrote:
    > PS. ostatnia sesja mbanku zostala przeniesiona z 19 na 18.15

    ale to ZUSu chyba?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2004-12-13 15:35:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > Nie. III _przychodząca_

    aaaaa, ok :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2004-12-13 15:35:07
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-13 16:30 Michał 'Amra' Macierzyński said the following:

    > ale to ZUSu chyba?

    Nie. III _przychodząca_
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 9. Data: 2004-12-13 20:12:54
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Michał 'Amra' Macierzyński* napisał(a):

    > O dokladnych godzinach dowiesz sie sledzac sesje wychodzace i
    > przychodzace obu bankow.

    Działa Wam http://www.miernik.ctnet.pl/money/bank_acc_param-pl.
    po.php ?
    U mnie leży :( Jakieś alternatywy?