  • 41. Data: 2015-01-13 17:56:09
    Temat: Re: Offforsa
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-01-13, dddddddd <f...@e...com> wrote:

    [...]

    > mi do konta firmowego też wcisnęli zbliżeniówkę. Z podobnego powodu
    > zrezygnowałem z ING (brak weryfikacji sms przelewu na niską kwotę do
    > odbiorcy do którego nigdy wcześniej nie przelewałem!)

    Do konta firmowego (zwłaszcza na działalności), to się zwyczajnie nie
    bierze karty.

    > Podobnie mam z kartą kredytową - nie czytam co miesiąc wyciągów - ale ja
    > tankuję sobie na nią paliwo firmowe i robię firmowe zakupy, więc i obrót
    > większy niż te 3000zł

    Wszystko to kwestia organizacji. Ja mam miesięcznie ponad 200 transakcji
    i jakoś je kojarzę. I nie zajmuje to dramatycznie dużo czasu (raptem
    może pół godziny raz, dwa razy w tygodniu).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 42. Data: 2015-01-13 17:58:23
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-01-13, Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    [...]

    > Obiektywnie (na ile potrafię) rzecz biorąc wprowadzenie PINu przerzuca
    > odpowiedzialność za fraudy ze sprzedawcy (nie jest grafologiem) na klienta
    > (dał sobie podejrzeć pin).

    IMHO podpis to za mało by się grafolog jakoś mógł wiarygodnie wypowiedzieć.
    A kwestia tego "gdzie" jest odpowiedzialność, to oczywiście kwestia kultury
    banku. Niektóre żyłują na każdej złotówce i utrudniają reklamacje jak mogą.

    > Myślałem, że tak jest nadal. Przedostatnio (czyli na wiosnę 2014) jak
    > zmieniałem opony to mi gość dał ten druczek z pełnym numerem. Zwróciłem mu
    > uwagę, że normalnie w sklepach dają ten drugi, a gość mi na to, że według
    > niego to po co on ma znać numer mojej karty więc woli dać to mi.

    No to tym bardziej. Zostawiany jest ten numer (karty) w naprawdę pierdyliardzie
    miejsc, a tu dramaty idą.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 43. Data: 2015-01-13 17:59:03
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-01-12, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Ale tutaj banki nie miały podkulać ogonka tylko nie stawać okoniem gdy
    > ktoś zgłosił reklamację. A z tego co wiem, to tak różowo dla klienta nie
    > było.

    No to problemem nie jest sama transakcja, tylko kultura reklamacyjna banku.
    Zdaje się Citibank jest pod tym względem bardzo ok.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 44. Data: 2015-01-13 19:51:36
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    > On 2015-01-13, dddddddd <f...@e...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Do konta firmowego (zwłaszcza na działalności), to się zwyczajnie nie
    > bierze karty.

    a jak przy przelewach nie chcą autoryzacji to się wyłącza bankowość
    elektroniczną?

    > Wszystko to kwestia organizacji. Ja mam miesięcznie ponad 200 transakcji
    > i jakoś je kojarzę. I nie zajmuje to dramatycznie dużo czasu (raptem
    > może pół godziny raz, dwa razy w tygodniu).

    skoro dla ciebie strata godziny na przeglądanie bankowych papierów to
    mało...
    może po prostu to lubisz, a może masz to szczęście, że jak przychodzi
    weekend to nie zastanawiasz się czy spędzić czas z rodziną i mieć
    zaległości w pracy, czy jednak popracować...

    Łukasz

  • 45. Data: 2015-01-13 22:51:32
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-01-13, dddddddd <f...@e...com> wrote:

    [...]

    > skoro dla ciebie strata godziny na przeglądanie bankowych papierów to
    > mało...

    Mało. Robię przy okazji budżet, więc wpisuję sobie transakcje do programu.
    Samo przejrzenie "czy moje" to kwestia kilku (5 minut)

    > może po prostu to lubisz, a może masz to szczęście, że jak przychodzi
    > weekend to nie zastanawiasz się czy spędzić czas z rodziną i mieć
    > zaległości w pracy, czy jednak popracować...

    To nie jest kwestia szczęścia.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl