  • Data: 2003-10-11 22:31:52
    Temat: Odp: {pochwała} Bankś Śląski za kartę przedpłaconą
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Dave <d...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bm5vb5$l1h$...@i...gazeta.pl...
    > rachunku, oplat za rachunek etc. De facto wystarczy raz w zyciu zjawic sie
    > banku. Mi sie to podoba. Jesli ING pojdzie za ciosem to ja proponuje karte
    > Maestro prepaid w Euro :-)
    Raz na rok - karta jest ważna rok ( tzn ja kupując w lipcu kupiłem wazną do
    końca sierpnia 2004 czyli 13 miesięcy i tydzień). Faktycznei zakłąda sie
    rachunek, nawet sie na niego wpłąca pieniądze i nawt będac klientem ING z
    dostępem internetowym można sobie ogladac jego historię na ekranie.
    Możan - ja tak zrobiłęm - poprosić panią dysponentkę o sprawdzenie , jakie
    były ostatnie operacje - ja tak zrobiłem po powrocei by sprawdzić co do
    grosza jakiemiałęm kursy. Zdaje się,że nawet można kupić usługe wydruku
    historii. Ale z punktu widzeni laika bankowego, to idzie się do banku daje
    dowód coś podpisuje płaci 9 zeta i ma się kupiona karte niezwiązaną z zadnym
    znanym temu laikowi kontem bankowym.