  • 11. Data: 2014-12-05 19:00:01
    Temat: Re: Od lutego problem z płatnością kartami w Necie?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 5 Dec 2014 16:45:21 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Hm, pizza na telefon ... ma adres dostawy, mozna wszystkich
    >aresztowac.
    Domyslam sie w ktorym motelu skorzystali z tych danych. Zamowili pizze
    na adres motelu, zapewne na moje nazwisko i odebrali jako ja. Jesli
    zrobili to w dniu w ktorym sie wymeldowalem z motelu to cóż...
    Wszystko wskazuje na to że to ja zjadłem. Aresztowac mnie? :)

    Dla jasnosci sytuacji dodam ze Alior na poczatek zablokowal karte i
    wyslal sms o zablokowaniu karty z powodu podejrzanej transakcji (dot.
    proby zakupu biletow - o pizzy nie było mowy). Poniewaz konczylem juz
    swoj pobyt w USA, karta nie byla mi juz potrzebna a w podgladzie
    online nie bylo "nie moich" blokad to spokojnie wrocilem do domu. Po
    powrocie ujrzalem ta transakcje z Pizzy Hut. Nie bylo jej wcześniej w
    blokadach. Zlozylem reklamacje w Aliorze, podpisalem wszystko co Pani
    z okienka chciala a nastepnego dnia dostalem sms:

    "Szanowny Panie, W nawiazaniu do reklamacji nr ...., prosimy o
    uzupelnienie dokumentow do reklamacji o potwierdzenie zgloszenia
    sprawy na Policji oraz pisemne oswiadczenie, w jaki sposob
    przechowywal Pan karte. Kwestionowana przez Pana transakcja odbyla sie
    na podstawie telefonicznego zamowienia z uzyciem danych karty i miala
    miejsce na terenie USA, podczas Pana pobytu na terytorium tego kraju."

    No to jeszcze tego samego dnia poszedlem na policje gdzie spedzilem 90
    minut z czego 60 na skladaniu zeznan a 30 na oczekiwaniu na to. Zaraz
    po tym zawiozlem potwierdzenie oraz zlozylem zgodne z prawda pisemne
    oswiadczenie o tresci "oswiadczam ze karte przechowywalem w portfelu".
    Panienka z okienka byla bardzo zdziwiona ze zmienila sie procedura i
    trzeba isc na policje i skladac oswiadczenie dziwnej tresci.

    14 dni pozniej otrzymalem sms:
    "Szanowny Panie, W odpowiedzi na reklamacje nr .... informujemy, ze
    zostala ona uznana. Kwote ... USD zaksiegowano na rachunku Kantor
    Walutowy."

    No to chyba ta pizze zjedli na koszt Pizzy Hut :)

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2014!
    http://nadmorze.pl/noclegi-specjalne/boze-narodzenie