    From: "pracownik" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Obsluga kredytów (waluta obca)
    Date: Thu, 23 Feb 2006 20:57:33 -0000

    Skąd mam widzieć w jakim dniu, jaką kwotę, mam przelać,
    a jeśli bank pobiera z konta sam, skąd mam wiedzieć, skąd wziąl taką kwotę.

    Splacam teraz kredyt mieszkaniowy w FortisBanku.
    Jest to mój pierwszy taki kredyt, wiec nauczony w sumie milym doświadczeniem
    eBanków, gdzie zawsze moge wejsc i dowiedziec sie wszystkiego, myslalem , ze
    obsluga kredytu wyglada podobnie, strona www, jakis serwis gdzie mam
    wszystko podane na telerzyku.
    A tu zonk, gdy o to spytalem panią która podsuwala mi umowe do podpisania,
    powiedziala zdziwiona "Jesli pan chce, moge panu meilem lub przez tel
    podawac kwote co miesiąc"
    A gdzie jakies rozliczenie, po jakich kursach, jaki libor, jaka czesc raty
    to kapital jaka odsetki, ile splacilem, ile do splacenia, itd
    Oczywiście moge to sobie sam powyliczac, poszukac na stronach banku kursów
    itd, ale myslalem ze to bedzie robil ktos za mnie, przysylal co miesiac
    poczta lub mailem wyciągi czy cóś, albo jakis serwis ww.
    Teraz czekam w kolejce po next kredit w Nordea (zresztą juz miesiąc)

    Pytanie:

    To co mam w Fortisie jest standardem? Bank ma przecież niezly serwis www?
    Jak jest w innych bankach?
    (jak jest w Nordea?)

    DA