  • Data: 2006-02-16 22:09:18
    Temat: Obsługa KK w Millennium schodzi na psy
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy też to zauważyliście ale obsługa KK w Millennium jest fatalna.

    Wyciągi to przysyłają jak im się podoba co drugi miesiąc, i na składaną
    reklamację tłumaczą że to wina Poczty Polskiej. Z tym że wyciąg np. z 31.10
    jest z numerem 2 a z 31.12 z numerem 3. Czyli że wyciągu z 30.11 wcale nie
    wysłali i tylko ściemniają.
    Ze stycznia oczywiście wyciągu też nie ma bo po co a za 2 dni termin spłaty.

    Pobierają opłaty za ubezpieczenie chociaż z niego zrezygnowałem, a na
    reklamacje to nie raczą nawet odpowiedzieć chociaż minęło już regulaminowe
    14 dni.

    Może czytają tę grupę pracownicy banku i coś z tym zrobią, bo mnie to już
    wkurza żeby co 2 tygodnie latać do banku i składać reklamacje.

    PS. Z karty na razie nie chcę rezygnować bo dali największy limit.