  • 1. Data: 2002-01-28 12:23:58
    Temat: [OT] Ale ciekawe ;)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Mam takie pytanie, troszke to off topicowo, ale jako, ze sa tutaj
    informatycy, tacy nie od parady, to moze podpowiedza.
    Wlasnie dostalem takiego maila (oczywiscie z wirusem ;)

    Od: just.pg <j...@p...opole.pl>
    Do: a...@a...pl
    Data: 28 stycznia 2002, 13:08:37
    Temat: A new game

    MKS go zabezpieczyl i tak dalej.
    Pozostaje jednak pytanie - a coz to za adres policja.opole.pl - adres WWW
    jak najbardziej dziala. W zyciu tam nie pisalem, Opole ledwo kojarze w
    ktorym to miejscu Polski ;))) no i wlasnie...
    Tak sobie zbieraja adresiki i przez przypadke wyszlo?

    Czy te diabelskie wirusy sa takie cwane ze po prostu podmieniaja FROM bo i z
    tym sie spotkalme - niby z mojego adresu - a IP zupelnie jakis dialupowy (ja
    mam stale lacze).

    Ogolnie uwaga na wirusy - w mojej firmie wszystko lezy ;)
    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-01-28 12:53:46
    Temat: Re: [OT] Ale ciekawe ;)
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    a jak jest nazwa wirusa/zalacznika?

  • 3. Data: 2002-01-28 13:21:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Trojan.Klez.E.Worm

    --

    ------

  • 4. Data: 2002-01-28 13:28:08
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    a to nie znam, ale jest cos na ten temat na www.mks.com.pl
    ja przed chwila dostalem innego i myslalem ze ten sam

    dobek

  • 5. Data: 2002-01-28 17:45:00
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"
    > Od: just.pg <j...@p...opole.pl>
    > Do: a...@a...pl

    > Tak sobie zbieraja adresiki i przez przypadke wyszlo?

    maja na ciebie oko ;-)))
    a odpisales im chociaz zeby zastopowali to rozsylanie wirusa?
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-01-28 18:53:54
    Od: "mops" <m...@v...pl>

    Ja tez dostalem to wredne bydle. To jest ten wirus ktory korzysta z
    bledow outlooka - wystarczy kliknac na wiadomosc i od razu sie syf sam
    zarzuca. Patcha mozna sciagnac ze strony microsoftu (znalazlem link na
    stronie mksa). Na szczescie wykaszanil mi tylko jeden komputer i teraz
    dla bezpieczenstwa sprawdam poczte przez www i kasuje dziwne maile.
    Zaznacze ze to jakies bydle - dostalem juz chyba z 10 kopii z naprawde
    dziwnych zrodel - w zyciu nie prowadzilem koresponecji z firmami od
    ktorych dostalem maila.

    --
    Jutro moze bedzie, wczoraj juz na pewno bylo
    mamy tylko dzien dzisiejszy, zyjmy teraz, zyjmy chwila.