  • 21. Data: 2010-06-20 12:01:56
    Temat: Re: O co chodzi ?.
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ff7a93de-c744-4b93-83b8-c699040e72a9@i28g2000yq
    a.googlegroups.com...
    > Mnie wyłącznie interesuje myka jak wziąć dywidendę a zarazem oddać papiery
    > nie tracąc na nich odciecia.
    > Reszta to SF.

    Nieee, dlaczego?
    Przecież np. odpowiednio uzywając opcji i innych myków zawsze mozna zrobic
    tak, że się zarobi a co najwyżej nie straci.
    Nie bedę tu pisał zadnych recept, bo mi na tym nie zależy.
    Daję tylko do myślenia.
    Ww opcje to przykład z innej parafii, akurat nie miałem na myśli wzgledem
    dywidend, ale kto wie...

  • 22. Data: 2010-06-20 20:11:53
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    skippy wrote:

> [...]
    > Daję tylko do myślenia.
    > Ww opcje to przykład z innej parafii, akurat nie miałem na myśli wzgledem

    Opcje będą tak samo uwzględniały wartość dywidendy jak i kontrakty. Gdyby
    nie uwzględniały, ktoś by to już wykorzystał robiąc transakcję arbitrażową.