  • Data: 2003-11-05 15:27:37
    Temat: Numer karty na wydruku z terminala - Inteligo
    Od: "p@blo" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam Visę Electron z Inteligo i właśnie dzisiaj zauważyłem, że na wydruku z
    terminala (Polcard, nie wiem jak w innych) drukuje się pełny numer mojej
    karty. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdy nie fakt, że tą kartą (pomimo tego
    że jest płaska) można dokonywać zakupów w internecie i przez telefon.
    Wcześniej korzystałem z kilku innych banków i na wydrukach pojawiały się
    pełne numery karty tylko w przypadku kart płaskich, przy kartach wypukłych,
    którymi można płacić w necie drukowana była tylko końcówka numeru.
    Infolinia Inteligo powiedziała mi, że pełny numer drukuje się tylko na
    odcinku dla klienta a na tym dla sprzedawcy nie.
    Tylko, że te kwity są takie same. (a nawet gdyby nie były to zawsze
    sprzedawca może sie pomylić i zabrać ten drugi).
    Jak jest w terminalach BZWBK, PEKAO i eSERVICE?
    Dlaczego numer mojej karty jest ujawniany innym osobom?
    Można temu zaradzić? (i nie chodzi mi o zmianę banku!)

    Pzdr

    p@blo