  • 1. Data: 2002-06-14 20:14:56
    Temat: Nowości (?) w Telepekao 24
    Od: Ohm <O...@p...onet.pl>

    Nie wiem, czy już ktoś o tym pisał, ja w każdym razie zobaczyłem dopiero
    dzisiaj.
    W Telepekao 24 zamiast predefiniowanych odbiorców przelewów wprowadzili
    przelewy wzorcowe.
    Tak, że teraz można zapisać również pole "tytułem" oraz kwotę. Zupełnie
    jak w BSK Online.
    Oczywiście jest niedoróbka - najechanie na zakładkę "Wzorce" wyświetla
    dymek... "Odbiorcy".
    Poza tym nie przyjmuje samego "-" w miejscu kodu pocztowego. Ja tak
    miałem, bo nie znam kodu jednego ze swoich ubezpieczycieli i musiałem
    zmienić. Metodą doświadczalną doszedłem, że działa "00".

    To tyle z frontu.
    Ohm

  • 2. Data: 2002-06-14 21:27:58
    Temat: Re: Nowości (?) w Telepekao 24
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <3...@p...onet.pl>, Ohm wrote:
> [...]
    > przelewy wzorcowe.
    > Tak, że teraz można zapisać również pole "tytułem" oraz kwotę. Zupełnie

    Kiedy bedzie usluga SMS informujacy o wplynieciu srodkow na konczy lub tez
    ich odplyw w tym banku ?!:((( (Pekao SA - zwlascza Eurokonot WWW)
    Czy w ogole ten bank cos takie przewiduje podobnie jak ma to Peko BP czy
    tez Inteligo i inne niektore banki?
    Naprawde to byloby dla mnie wielkim udogodnieniem!!!

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-06-15 08:11:18
    Od: "#" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnagknvb.mhm.m.domagalski@alpha.home.ostrow.p
    l...

> [...]
    > tez Inteligo i inne niektore banki?
    > Naprawde to byloby dla mnie wielkim udogodnieniem!!!

    Też pisałem do nich w tej sprawie
    ale odpowiedzieli że na razie NIE biedzie :-(((

    Lonek

  • 4. Data: 2002-06-18 07:36:46
    Od: <l...@p...onet.pl>

    A jak sie dowiedziec kto i jaka kwote wplacil na konto ?
    na wyrukach jest tylko przelew - kwota ! A nie ma od kogo !!!
    od 1,5 roku obiecuja ze zmienia system !!!

    L.

  • 5. Data: 2002-06-18 07:44:03
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A jak sie dowiedziec kto i jaka kwote wplacil na konto ?
    > na wyrukach jest tylko przelew - kwota ! A nie ma od kogo !!!
    > od 1,5 roku obiecuja ze zmienia system !!!

    To zamknij konto (ja tak zrobiłem :-) ) i obiecaj im że otworzysz ponownie
    jak już zmienią system.
    Pozdrawiam
    Mariusz Jakimiuk

  • 6. Data: 2002-06-18 08:59:13
    Od: <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > na wyrukach jest tylko przelew - kwota ! A nie ma od kogo !!!
    > od 1,5 roku obiecuja ze zmienia system !!!

    Jak to nie ma? Przeciez w historii operacji widzę wyraźnie, że jest...
    Chodzi Ci pewnie o miesięczny wyciąg operacji na rachunku. Ale przeciez możesz
    sobie to wydrukować ze strony.
    Janek

  • 7. Data: 2002-06-18 09:01:11
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > To zamknij konto (ja tak zrobiłem :-) ) i obiecaj im że otworzysz ponownie
    > jak już zmienią system.
    > Pozdrawiam
    > Mariusz Jakimiuk
    Napewno zrobią to (zmianę systemu) szybciej niż w ukochanym przez wszystkich
    mBanku.
    Janek