  • 1. Data: 2002-06-14 19:01:21
    Temat: WWJ w praktyce ?
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Wiem, że od niedawna dopiero jest, ale pewnie analizowaliscie opłacalność tego
    kredytu.
    Czy są kruczki, jakieś niedopowiedzenia ?
    Przymierzam się i analizuję ofertę kilku banków (miedzy innymi pekao), ale wychodzi
    mi
    najkorzystniej właśnie WWJ.
    Proszę o opinie. Wszystkie będą mile widziane :-)
    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-06-14 21:34:58
    Temat: Re: WWJ w praktyce ?
    Od: "morfeusz" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wychodzi mi
    > najkorzystniej właśnie WWJ.
    > Proszę o opinie. Wszystkie będą mile widziane :-)

    Ja rowniez chetnie bym sie dowiedzial czegos wiecej na ten temat , bo jak
    narazie wypowiedzi na
    temat WWJ bylo bardzo malo. Wiec prosze odpowiedzi kierowac na grupe.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2002-06-14 22:05:05
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "morfeusz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja rowniez chetnie bym sie dowiedzial czegos wiecej na ten temat , bo jak
    > narazie wypowiedzi na
    > temat WWJ bylo bardzo malo. Wiec prosze odpowiedzi kierowac na grupe.

    Ja za jakies 3 tygodnie bede sie do tego przymierzal to opowiem. Nie wiem
    tylko czy do tego czasu w Krakowie otworza oddzial Multi.

    Marek

  • 4. Data: 2002-06-15 06:03:06
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ja za jakies 3 tygodnie bede sie do tego przymierzal to opowiem. Nie wiem
    > tylko czy do tego czasu w Krakowie otworza oddzial Multi.

    Eeee...
    Ja to mam zamiar już załatwiać ;-))
    No- Panowie- nikt nie ma nic do powiedzenia ?
    Jak na razie to wiem, ze do czasu ukończenia budowy (24 miesiące) i wpisania do
    hipoteki
    bank pobiera ok 1% ubezpieczenia rocznie.
    Od całości kredytu, a nie od wykorzystanej części :-(.
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-06-15 06:14:17
    Od: "Jurek" <j...@a...net>

    WWJ to może być też pożyczka hipoteczna.

    Wydasz kase na co tylko chcesz...

    Pytałem się, wygląda ciekawie...

    dnioslem jednak wrażenie, że ... hmmm.... wcale nie są aż tak skorzy do
    udzielenia tego kredytu jak się reklamują....

    A może to tylko "widzi mi się"pana który mnie obsługiwał...

    Generalnie mam wszystko co bank potrzebuje, dohody, budynek na hipoteke, nie
    mam innych długów, a... facete jakos nie za chętny był...
    Ale moze to moje tylko indywidualne spostrzeżenie...

    Rzeczywiście WWJ wygląda ciekawie, szkjoda ze nie ma oprocentowania 8 %.
    Wtedy byłoby juz super..

    Pozdrawiam....

  • 6. Data: 2002-06-15 12:15:02
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 15 Jun 2002 00:05:05 +0200, "MarekZ"
    <m...@b...krakow.pl> wrote:

    >Ja za jakies 3 tygodnie bede sie do tego przymierzal to opowiem. Nie wiem
    >tylko czy do tego czasu w Krakowie otworza oddzial Multi.

    Jak dobrze pojdzie to otworza :-)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 7. Data: 2002-06-15 16:15:38
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci

    > Jak dobrze pojdzie to otworza :-)

    Oj to byloby bardzo sympatycznie. Dzis wyslalem wstepny wniosek z www. Bylem
    tam gdzie ma byc ten oddzial. Jak na razie sporo do wykonczenia zostalo :).

    Marek

  • 8. Data: 2002-06-17 07:24:41
    Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl>

> [...]
    wpisania do hipoteki
    > bank pobiera ok 1% ubezpieczenia rocznie.
    > Od całości kredytu, a nie od wykorzystanej części :-(.

    No to akurat jest w każdym banku tak samo. Różnią się tylko oprocentowaniem
    ubezpieczenia. Np. PKOBP ma 0,79 % kwoty kredytu

    Pozdrawiam
    Janusz Sokołowski

  • 9. Data: 2002-06-17 07:31:21
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> wrote in message
    > Ja za jakies 3 tygodnie bede sie do tego przymierzal to opowiem. Nie wiem
    > tylko czy do tego czasu w Krakowie otworza oddzial Multi.

    Tak - otworzą. Nawet szybciej :-)

    K. Kowalski

  • 10. Data: 2002-06-18 09:29:07
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Porada praktyczna nr 1.
    Umawiałem się, że dysponent prześle mi wzór umowy mailem. Umawiałem się w piątek.
    Jeszcze nie mam wzoru w swojej skrzynce...
    Czyżby multi to taki argentyńczyk ;-)
    Może się okazać, że dysponent mówił o gruszkach na wierzbie, a nie o kredycie. Wtedy
    pewnie wezmę kredyt w pekao, tym bardziej, że nie będę musiał rezygnować z linii :-)
    przenosić kont, likwidować kart i robić innych rzeczy.
    Aha- miejsce "dramatu kredytowego" to Gdynia.
    Facet z którym rozmawiałem, wydawał się obeznany w temacie i zrobił na mnie dosyć
    porządne
    wrażenie.
    Pierwsze koty za płoty ?
    Czekam. W piątek pojadę powtórnie i znowu pogadam.
    Grzegorz

    PS
    Żesz k..wa w tym popieprzonym kraju nie można wziąść kredytu hipotecznego (czyt.
    oddać w
    zastaw nowo budowanego domu wartego więcej niż kwota kredytu) bez problemów.