  • 1. Data: 2007-12-13 22:37:15
    Temat: Wymiana duzej ilosci GBP na PLN
    Od: j...@p...fm

    Czesc
    Kiedys szukalem wymiany duzej ilosci waluty GBP np. 10 000 na PLN i
    najlepszym sposobem jaki znalazlem okazaly sie negocjacje telefoniczne
    i przy okienku w kantorach i wymiana po kursie o 6 groszy ponizej
    aktualnego kursu sredniego na funcie.

    Ostatnio jednak - jakies 2 tygodnie temu widzialem ze jest mozliwosc
    wymiany walut w firmie za pomoca przelewu w GBP i oni przelewaja PLN
    na konto spowrotem, z b. dobrym kursem - lepszym niz kantorowy. Firma
    ta byla czeska lub slowacka, dziala na polskim rynku, ma
    telemarketerow, reklamowala sie w jakims duzym portalu finansowym.

    Zapomnialem juz co to za firma, moze Wy znacie firme w tym profilu
    jaki opisalem ? Czy jest ona godna zaufania ? Przy duzej kwocie, jak
    na mnie nie chcialbym wtopic pieniedzy i dlatego szukam dobrego
    rozwiazania, a wymieniac duze kwoty ze wzgledu na inwestycje w Polsce
    zdarza mi sie pare razy w roku.

    Dziekuje za wszystkie ciekawe odpowiedzi i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-12-13 23:42:30
    Temat: Re: Wymiana duzej ilosci GBP na PLN
    Od: j...@p...fm

    Znalazl sie serwis z wczesniejszego postu. Jest to http://www.walutyonline.pl/
    Czy ktos z Was zna to biuro i czy mozna im zaufac ? :)
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-12-17 06:56:34
    Od: "VincentVega" <h...@g...pl>

    Uzytkownik <j...@p...fm> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Znalazl sie serwis z wczesniejszego postu. Jest to
    > http://www.walutyonline.pl/
    > Czy ktos z Was zna to biuro i czy mozna im zaufac ? :)
    > Pozdrawiam

    Sprawdz na www.wgt.com.pl. Nie wiem tylko czy na funty sa mini kontrakty o
    nominale 10 000. Wiem, ze na Euro i Dolara sa. Zadzwon do jednego z brokerów
    dzialajacych na WGT i dowiedz sie szczególów.