  • 1. Data: 2008-01-23 21:00:06
    Temat: Nordea Spektrum - nowy ROR banku Nordea
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Dzisiaj rano w TVN24 zauważyłem nową reklamę z sympatycznym Tonim
    Hyyryläinen z programu "Europa da się lubić". Tym razem reklamował nowy
    rachunek w banku Nordea - Nordea Spektrum. Szczegóły tu:
    http://www.nordea.pl/50509
    http://www.spektrum.nordea.pl/

    Nordea Spektrum - bezpłatny rachunek i wszystkie bankomaty Nordea Bank
    Polska, jaki pierwszy bank w Polsce, wprowadził do oferty bezpłatny
    rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy z bezpłatnymi wszystkimi
    wypłatami z bankomatów wszystkich sieci w kraju. Nordea Spektrum - tak
    nazywa się nowy rachunek - jest dostępny zarówno w tradycyjnych
    placówkach banku, jak i poprzez kanały elektroniczne, w tym oczywiście
    przez Internet.

    - Rachunek Nordea Spektrum został stworzony z myślą o klientach, którzy
    chcą bez opłat korzystać ze złotówkowego rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego, cenią wygodę i nieograniczony dostęp do
    swoich pieniędzy, dzięki bezpłatnym wypłatom ze bankomatów wszystkich
    sieci w kraju - mówi Tomasz Zyśko, Dyrektor Wykonawczy ds. Bankowości
    Detalicznej Nordea Bank Polska.

    Zalety Nordea Spektrum:

    * bezpłatne prowadzenie rachunku (przy wpływach min. 1 500 zł miesięcznie)
    * bezpłatnie wydawana karta debetowa VISA Electron
    * bezprowizyjne wypłaty kartą VISA Electron ze wszystkich bankomatów w
    Polsce
    * bezprowizyjne wypłaty kartą VISA Electron ze wszystkich bankomatów
    grupy Nordea za granicą
    * bezprowizyjna wpłata gotówki we wszystkich wpłatomatach Nordea
    * bezpłatny wysoko oprocentowany (nawet 5 proc.) rachunek
    oszczędnościowy Nordea Progres
    * łatwy dostęp do rachunku - dowolny oddział Nordea oraz bezpłatne
    kanały elektroniczne (Internet, telefon, WAP i SMS)
    * bezpieczna, prosta w obsłudze i funkcjonalna bankowość elektroniczna
    Nordea.

    Jedynym warunkiem bezpłatnego korzystania z rachunku jest zasilanie go
    kwotą 1 500 złotych miesięcznie. Do otwarcia rachunku nie jest wymagane
    zaświadczenie o zarobkach i zatrudnieniu.

    Rachunek Nordea Spektrum można założyć w oddziale banku lub za
    pośrednictwem kanałów elektronicznych. Może być prowadzony dla jednej
    osoby lub jako rachunek wspólny dla dwóch osób. Jest oprocentowany
    zmiennie, a odsetki naliczane są co miesiąc. Na wniosek klienta może być
    przyznany kredyt w rachunku.

  • 2. Data: 2008-01-23 21:37:17
    Temat: Re: Nordea Spektrum - nowy ROR banku Nordea
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Sty, 21:00, Krystek <s...@k...eu.org> wrote:

    Fajne zapytanie na stronie Nordei "I co pan na to panie Marku?"

    Wyrazna odpowiedz na Sezam Max w czesci dotyczacej bezplatnych
    bankomatow.

    Przelewy po 80 chyba groszy - ale przy spelnieniu warunkow na
    bezplatnosc to porownujac z Sezam maxem bardzo sie oplaca, jesli ktos
    korzysta z roznych bankomatow.
    Ja przez tak z 10 lat skorzystalem ze 2 razy z bankomatu obcego, tak
    wiec dla mnie to nie jest produkt, ale jak ktos potrzebuje...

  • 3. Data: 2008-01-23 21:38:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Sty, 21:37, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    Reakawice rzucili - czekam na Sezam Direct w odpowiedzi :)))) :P

  • 4. Data: 2008-01-23 21:46:23
    Od: "ATK" <a...@v...pl>

    > On 23 Sty, 21:37, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    >
    > Reakawice rzucili - czekam na Sezam Direct w odpowiedzi :)))) :P

    Ja czekam aż banki podniosą oprocentowanie - bo to jest najważniejszy parametr
    (nie licząc też kosztów obsługi konta).

    Jednak oferta NORDEA jest jedną z ciekawszych w obecnej chwili na dzień dzisiejszy.

    ATK

  • 5. Data: 2008-01-23 22:25:14
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    ATK wrote:

    > w obecnej chwili na dzień dzisiejszy.

    Dobre :-)

    --

    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2008-01-23 22:25:58
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 23 Jan 2008 22:00:06 +0100, Krystek napisał(a):

    > Dzisiaj rano w TVN24 zauważyłem nową reklamę z sympatycznym Tonim
    > Hyyryläinen z programu "Europa da się lubić". Tym razem reklamował nowy
    > rachunek w banku Nordea - Nordea Spektrum. Szczegóły tu: (...)

    Karta miesięcznie kosztuje 1,50 i przelew 0,60 gr więc całkiem nieźle jak
    na darmowe bankomaty, chociaż ostatnio mi wyszło, że wypłacam już
    naprawdę 2-3 razy na m-c, ale cóż nowy bank i nowe konto trzeba
    sprawdzić ;)

    Xenocide

  • 7. Data: 2008-01-23 22:36:44
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 23 Jan 2008 22:25:58 +0000, Bartosz 'xbartx' Nowakowski
    napisał(a):

    > ale cóż nowy bank i nowe konto trzeba sprawdzić ;)

    Konsultant skontaktuje się ze mną w ciągu 28 godzin także zaczynam
    odliczanie.

    PS W lutym będę przez tydzień znajomych odwiedzał w Norwegii także
    przetestuje bankomaty, przeliczniki i inne precjoza hłe hłe.

    Xenocide

  • 8. Data: 2008-01-24 10:16:42
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 23 Jan 2008 22:36:44 +0000, Bartosz 'xbartx' Nowakowski
    napisał(a):

    > Konsultant skontaktuje się ze mną w ciągu 28 godzin także zaczynam
    > odliczanie.

    Właśnie miałem telefon z Nordea. Przyjedzie kurier, u którego podpisze
    umowę po czym otrzymam pakiet aktywacyjny do internetu i kartę. Do konta
    spektrum założą od razu konto oszczędnościowe. Podpytałem o szczegóły i
    tak: konto jest bezpłatne jeżeli wpłynie na nie 1,5k PLN nie ważne w
    jakiej formie (przelew, wynagrodzenie, wpłata własna). Jedyne opłaty, z
    takich podstawowych, to przelew 60 gr i karta debetowa 1,5 zł / m-c.
    Zobacze jak wygląda www i jeżeli się spodoba to kto wie ;)

    > PS W lutym będę przez tydzień znajomych odwiedzał w Norwegii także
    > przetestuje bankomaty, przeliczniki i inne precjoza hłe hłe.

    Z tego co można prównać na stronie to kursy mają bardzo dobre i lepsze
    niż w m*bankach - zobaczym jak to wyjdzie w praniu.

    Xenocide

    Xenocide

  • 9. Data: 2008-01-24 11:34:21
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-24, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > takich podstawowych, to przelew 60 gr i karta debetowa 1,5 zł / m-c.
    > Zobacze jak wygląda www i jeżeli się spodoba to kto wie ;)

    A można sobie tam przenieść konto wraz z limitem kredytowym?
    Kurde. To już chyba 5 konto będzie... ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2008-01-24 11:48:40
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 24 Jan 2008 12:34:21 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > A można sobie tam przenieść konto wraz z limitem kredytowym? Kurde. To
    > już chyba 5 konto będzie... ;)

    Nie wiem, więc musiałbyś podpytać.
    Z innej beczki - jak tutaj później nie mówić, że Polacy zawsze coś
    wykombinują jak nawet same banki nas do tego zmuszają:
    - darmowa wypłata euro w .ue > mbank
    - darmowe przelewy > citi/ing/bgż i pewnie coś jeszcze
    - darmowe wszystkie bankomaty > nordea
    - darmowe nieograniczone wypłaty z konta oszczędzającego > polbank
    A może to nie kombinowanie tylko zaradność i przedsiębiorczość ;)

    Xenocide