  • 1. Data: 2008-01-23 17:14:30
    Temat: Konto w BPH po przejęciu przez Pekao SA - jaki SWIFT?
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    Witam,

    Wystawiam właśnie fakturę szwedzkiemu klientowi i mam problem. Jaki
    podać SWIFT i dane banku? BPH (system komputerowy BPH dalej identyfikuje
    moje konto jako należące do BPH) czy już Pekao? Wolałbym, żeby
    pieniądze nie utknęły z powodu niezgodności danych...

    Pozdrawiam,
    Arkadiusz Dymek

  • 2. Data: 2008-01-23 20:56:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Sty, 17:14, Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie> wrote:
> [...]
    > moje konto jako należące do BPH) czy już Pekao? Wolałbym, żeby
    > pieniądze nie utknęły z powodu niezgodności danych...

    Poszukaj w archimum - chyba ktos niedawno pytal sie o to samo i opisal
    jak sie skonczylo ( szczesliwie)

  • 3. Data: 2008-01-23 21:52:04
    Od: e...@g...com

    On 23 Sty, 21:56, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
> [...]

    Z techniczego punktu widzenia nie ma to znaczenia - poprawny jest
    zarówno SWIFT BPH jak i Pekao. Środki na pewno nie zginą:)
    Natomiast ze względu na koszty polecam użycie SWIFTu BPH ponieważ w
    innym przypadku możesz mieć do czynienia z podwójnym chargowaniem z
    tytułu księgowania PORa.

    pozdr.
    elx