  • 11. Data: 2002-10-18 18:07:12
    Temat: Odp: Niszczenie kart, zamykanie konta w PKO SA
    Od: "Tomasz Nowak" <w...@w...pl>

    > .... wychodzi ze kazdy oddzial ma inne instrukcje. Ja w tym oddziale 3
    lata
    > temu mialem te same przejscia..

    Nie wiem dokładnie jak jest w PKO SA ale w praktyce .... VISA dla kart
    przechwyconych wyrażnie w swoich regulacjach wskazuje aby takie karty
    przeciąć wzdłuż bez naruszania paski - czasami istnieje konieczność
    odczytania zapisu na pasku.
    Z powodu wielu procedur w oddziale "panienki" zapamiętuja tą dyrektywę
    ponieważ JEST BARDZO WAŻNA bo rozsyłana najczęściej przez komórki
    bezpieczeństwa wewn. banku.
    Pamiętajmy że każdy produkt w Banku to co najmniej 1 procedura czasami kilka
    razy poprawiana. Mniej wprawionej "młodej" osobie czasami cięzko to szybko
    przyswoić.

    Tomasz