  • Data: 2002-05-05 10:01:50
    Temat: Niewazny certyfikat mBanku
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Przypadkiem odkryłem, że zainstalowany na moim komputerze cyfrowy certyfikat
    mBanku wystawiony przez VeriSign, jest już nie ważny od 15 listopada ub.r.
    Nie wiem jaki to ma wpływ na bezpieczeństwo transakcji, ale wolałbym mieć
    certyfikat aktualny, niestety nie wiem jak go zdobyć. Na stronach mBanku nic
    takiego nie ma, na stronach VeriSignu znalazłem, że nowy certyfikat został
    wystawiony, ale nie znalazłem informacji czy, i jak go mogę pobrać - opcje w
    które wchodziłem były przeznaczone chyba tylko dla właściciela tego
    certyfikatu.
    Any ideas?

    --
    Pozdrowienia