  • 1. Data: 2003-04-30 20:59:08
    Temat: Synchronizacja przelewów z PKO BP do mBanku i vice versa
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    Mam takowe pytanko: Kiedy (chodzi o dzień tygodnia) zostanie wykonana
    dyspozycja zlecenia stałego, w przypadku gdy pieniądze mają wychodzić z
    PKO BP i wypada to w sobotę? Przelew zostanie wykonany w piątek, czy
    może dopiero w poniedziałek? Problem w tym, że na 12-tego ustawiłem
    przelew z mojego konta w mBanku na inne konto PKO BP, a pieniądze wpłyną
    dopiero 10-tego z PKO BP właśnie... A jak jest z eliksirami wychodzącymi
    z PKO? O której godzinie? No i o której wychodzą pierwsze przelewy z
    mBanku? Może się zmieszczę w tych małych widełkach czasowych?

    NP: Death - "Live in Eindhoven '98"

    --
    No matter if you do your best
    It's still a worm world with you