    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nadzor_grozi_sankcjami_bankom_oferujacym_lokaty_antypodatkowe
    Date: Thu, 24 Nov 2011 18:37:58 +0100

    Przypominam, że w nawiasach kwadratowych zapisuję swoje myśli -- nie
    wolno tego czytać!!! Za czytanie tego rodzaju (czyli nienależnych)
    treści grozi w Polsce kara pozbawienia wolności do lat dwóch. :)

    "Maruda" jalt4c$20q$...@n...onet.pl

    > "Ludzie" już powinni być na ulicach, zwłaszcza po expose. Wylazło gówno z Turka.

    Po co mają iść na ulicę? Zaliczą kilka serii z KM i wrócą -- jedni
    na własnych nogach; inni w trumnach; inni bez nóg, okaleczeni,
    niesieni przez zdrowych, czy raczej zdrowszych od okaleczonych...
    Ludzie [Ty mówisz -- ludzie; inni mówią -- motłoch...] mogli iść
    do urn ze spokojem...

    [ino gdy jeden Tusk, a drugi Kaczyński... -- w kim tu wybierać?...
    należało dorobić się :) poważnych polityków, przywódców mądrych,
    nie głupich... należało wyzbyć się strachu przed mądrzejszymi od
    siebie...]

    Wybrali takich przywódców i muszą podporządkować się temu swemu
    (dobrowolnemu!) wyborowi... Niejednej dziewczynie to mówiłem -- wybrałaś
    tego [ona mówi -- mężczyznę; ja mówię -- matoła i pozera oraz oszusta]
    na swego męża, więc musisz z nim żyć i ponosić konsekwencje swego wyboru...

    -=-

    Przed kilkoma laty Tusk szedł na wybory głosząc potrzebę obniżania
    podatków. Jako premier -- podatki te zwiększył. :) Nie dotrzymał umów
    i obietnic danych prawnikom, czym okazał szczególną pogardę prawu. :)

    I Wy wybraliście go ponownie...

    -=-

    Ale teraz nie warto iść na ulicę. Tusk czeka na takie wyjście/rozwiązanie. :)
    Wyśle policję, a w razie czego i wojsko... I policjant będzie zmuszony
    (przez demonstrantów, przez sytuację, przez prowokatorów wreszcie) do
    użycia tak zwanej siły... [nie wiem tego, czy siły grawitacji, czy
    siły elektromagnetyzmu....] I wojsko w razie czego też będzie zmuszone
    do użycia przemocy... Krew, cierpienie, zniszczenia... Upust emocji,
    ekspresja ;) żalu... Zero efektu zamierzonego, jakim jest...

    No właśnie -- Szanowny Motłochu!!! Czego Ty potrzebujesz?

    -- Muzyki?
    -- Nie!!!
    [ja potrzebują muzyki -- i mam jej pod dostatkiem dzięki internetowi]

    -- Jedzenia?
    -- Tak, ale bez konserwantów. ;)

    -- Seksu?
    -- Nie!! Ty potrzebujesz masturbacji, bo jest kontrolowalna. :)

    -- Dzieci?
    -- Chyba jako części zamiennych/zapasowych. ;)

    -- Władzy?
    -- Zatem dlaczego nie szedłeś na wybory jako bierny? ;)
    [bez skojarzeń z Demonami wojny, gdzie bierny jest ten, kto nadstawia dupę...]

    -- Pieniędzy?...
    -- W pewnym sensie tak...

    -=-

    Ponoć ,,wolność krzyżami się mierzy'' a Egipcjanie leją swą krew nie
    na darmo... Ja jednak uważam, że przynależność ,,tej ziemi'' do Polski
    nie została potwierdzona traktatami a Egipcjanie leją krew po to, aby
    inni mieli co jeść...

    -=-

    Gdy kilka lat temu księża z białostockiej fary roztrwonili pieniądze
    przeznaczone na (uzbierane na) remont dachu kościelnego, wymadlali
    (u takich jak ja) wysadzenie kościoła w powietrze za pomocą materiałów
    wybuchowych. :) Grzmotnie, wybuchnie, winnych złapią, ukrają, okażą
    miłosierdzie... ;) Lud pracujący miast i wsi rzuci na tacę... Fakt
    przeciekania dachu zniknie w ogromie zniszczeń...

    [śmiać mi się chciało -- skąd miałem wziąć pieniądze na zgromadzenie
    potrzebnych materiałów wybuchowych? -- księża okazali głupotę;
    pomijam tu fakt mojej niewiedzy -- nie umiałbym wysadzić takiego
    budynku w powietrze, bo brak mi stosownej wiedzy i na temat
    wybuchów, i na temat koń_strukcji neogotyku -- neogotyk to nie gotyk...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'