  • Data: 2004-04-07 07:46:14
    Temat: Multibank - nawet zamykanie konta moze tam byc zwalone
    Od: trib <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    jakis czas temu wylalem na grupe moje zale zwiazane z wydawaniem przez
    Multibank karty do mojego konta. czekalem pol roku na karte prosilem
    grozilem i nic to nie dalo.
    postanowilem wiec zlikwidowac konto. procedure przeprowadzilem zgodnie z
    opisami na grupie, dostalem stosowne dokumenty i pracownik poprosil mnie
    zebym pojawil sie z dowodem osobistym po uplywie 30 dni
    (regulaminowych), celem wybrania pozostalych po zamknieciu konta pieniedzy.
    Pojawilem sie wiec ponownie w oddziale przy Krolewskiej w wawie po
    uplywie1,5 miesiaca i mowie ze zlikwidowalem konto i chcialbym wyplacic
    pieniadze. I tu normalnie szok. Pracownik mi mowi ze konto nie zostalo
    zamkniete ze sobie normalnie funkcjonuje i ze pracownik ktory wystawial
    moj wniosek o zamkniecie nie wpisal nic do systemu wiec on nic nie moze
    zrobic bo on nie wie itp itd. Normalnie sie zagotowalem.
    W poniedzialek mieli do mnie dzwonic i poinformowac jak sprawa zostanie
    wyjasniona oczywiscie nie zadzwonili.
    Ja naprawde juz mam tego dosc i nie chce tracic nerwow na debilna
    obsluge ale nawet nie moge zrezygnowac z ich uslug ! Chyba bede musial
    uzyc jakis mocniejszych argumentow. Macie jakies pomysly ?

    pozdrawiam
    Piotr