eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - kolejne zgrzyty › Multibank - kolejne zgrzyty
  • Data: 2004-12-06 11:44:50
    Temat: Multibank - kolejne zgrzyty
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ostatnio mam wrażenie, że muszę się co jakiś czas poskarżyć na Multi, to
    wtedy pewne rzeczy się zmieniają.
    No to się poskarżę ponownie.

    1. Ubiegły piątek. Godziny popołudniowe (ok. 17-18)
    Dwukrotnie próbuję się połączyć z operatorem po autoryzacji. 2 razy
    oczekiwanie po 20 minut. Nikt nie odbiera (afair, to przełączało mnie do
    Klubu Aquarius). Rozumiem, gdyby to był weekend i środek nocy, ale tak?
    Oczywiście bez autoryzacji się nic konkretnie nie dowiem.

    2. Sobota. Żona próbuje wpłacić pieniądze w CUF-ie w CH Arkadia (Warszawa).
    Na mój rachunek oczywiście. Nigdy dotąd nie było problemów, a nagle okazuje
    się, że potrzebny jest mój numer rachunku. Nie pomaga dokładne podanie
    moich danych przez żonę. Na szczęście mam gdzieś numer rachunku na świstku w
    portfelu i mogę jej podyktować przez telefon.
    Tutaj imho czerwona kartka dla Multi. Mam nadzieję, że to tylko jednostkowy
    przypadek tej placówki (afair jest ona w ajencji), a nie 'nowe procedury'.

    3. Kilka miesięcy temu zrezygnowałem z kredytu odnawialnego. W ubiegłym
    miesiącu uruchomiłem ponownie na 2 miesiące. I co? Nic się nie zmieniło
    przez te miesiące z pobieraniem prowizji od wykorzystywanego kredytu.

    A konkretnie - jeśli dzień ściągania odsetek przypada na dzień ustawowo
    wolny, system Multi księguje pobranie prowizji w odpowiednim dniu, ale
    pieniądze fizycznie z rachunku ściągane są w ostatni dzień roboczy,
    poprzedzający dzień pobrania prowizji.
    Kilkukrotnie już zgłaszałem skargi na takie zachowanie systemu Multi - jak
    widać dotąd bezskutecznie.
    Mi się już nie chce, ale pewnie za jakiś czas któryś z klientów zainteresuje
    tym nadzór bankowy (można sobie wyobrazić sytuację w której te pieniądze
    mogą być komuś nadal potrzebne w weekend, a tu się okazuje, że ich nie ma).


    Pomijając te 3 sprawy, nadal jestem bardzo zadowolony z korzystania z
    Multikonta. Ostatnio jednak jak można zauważyć kuleje jednak odrobinę
    kontakt z klientem, czyli ta sfera działalności, która jest najbardziej
    'medialna'. A szkoda :(

    --
    Przemysław Maciuszko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1