  • 1. Data: 2002-04-25 08:32:14
    Temat: MultiFalstart
    Od: <p...@p...com>

    Od dziś mają działać przelewy walutowe krajowe i przelewy zagraniczne w
    MultiBanku. Infolinia nie zna jednak wysokości opłat za te przelewy, i co
    więcej nie wie kiedy taka taryfa będzie znana.

    :(((

    Przemek

  • 2. Data: 2002-04-25 09:44:12
    Temat: Re: MultiFalstart
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Od dziś mają działać przelewy walutowe krajowe i przelewy zagraniczne w
    > MultiBanku. Infolinia nie zna jednak wysokości opłat za te przelewy, i co
    > więcej nie wie kiedy taka taryfa będzie znana.

    Jakos sie glupio pospieszyli - PR to im tak super dziala- zamiast jak
    Inteligo trabic od kilku miesiecy.. Ech :)

  • 3. Data: 2002-04-25 13:14:20
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > Jakos sie glupio pospieszyli - PR to im tak super dziala- zamiast jak
    > Inteligo trabic od kilku miesiecy.. Ech :)

    Inteligo trąbi, a MutliBank wdraża produkty - to taka mała różnica ;-)))

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-04-25 17:04:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Inteligo trąbi, a MutliBank wdraża produkty - to taka mała różnica ;-)))

    Najpierw znies jajko pozniej gdacz. Tylko, ze o Inteligo wszyscy slysza a o
    Multibanku poza pbb ;) chyba juz nie za bardzo. Ot taka roznica :)))

  • 5. Data: 2002-04-25 19:12:03
    Od: "Jerry" <j...@i...pl>

    > Najpierw znies jajko pozniej gdacz. Tylko, ze o Inteligo wszyscy slysza a
    > Multibanku poza pbb ;) chyba juz nie za bardzo. Ot taka roznica :)))

    A szkoda, że nie jest szerzej znany, bo w chwili obecnej jego oferta jest
    jedną z lepszych. Mam nadzieję, że po wprowadzeniu nowych produktów
    hipotecznych (podobno od 06.05) i kredytowej Visy (niestety nie MC/EU)
    będzie już w ścisłej czołówce. Największą jego wadą jest póki co mała ilość
    palcówek, ale jak np. dla mnie nie ma to specjalnego znaczenia, chociaż na
    pewno ma to bezpośredni wpływ na przyrost nowych klientów.

    Jerry

  • 6. Data: 2002-04-25 20:41:50
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 25 Apr 2002 10:32:14 +0200, <p...@p...com> wrote:

> [...]
    >MultiBanku. Infolinia nie zna jednak wysokości opłat za te przelewy, i co
    >więcej nie wie kiedy taka taryfa będzie znana.

    Kiedy na WWW jest pelna, nowa taryfa. Wlacznie z cenami przelewow
    zagranicznych. Moze rano nie bylo, nie wiem, ale teraz jest.

    PGR