  • 1. Data: 2002-04-25 08:57:58
    Temat: [LG Petro] LGnet i LG konto
    Od: Robert <r...@g...pl>

    witam

    czy ktos z was moze ma w lg petro 2 konta: internetowe i zwylke?
    chcialem dzis otworzyc w oddziale lg konto (bo tylko do niego jest
    wydawany debetowy mastercard), a pani dysponentka powiedziala, ze chyba
    sie tak nie da :(

    robert

  • 2. Data: 2002-04-25 09:20:46
    Temat: Re: [LG Petro] LGnet i LG konto
    Od: <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > chcialem dzis otworzyc w oddziale lg konto (bo tylko do niego jest
    > wydawany debetowy mastercard), a pani dysponentka powiedziala, ze chyba

    Co sie tak nie da?
    Zachodzisz do banku, prosisz o wnioski na netkonto i ror standard i wypelniasz
    w banku. Pozniej czekasz na przyslanie umowy do netkonta i mozesz sie umowic,
    ze zamiast odsylac zlozysz podpisana umowe w oddziale. A rorem mozesz cieszyc
    sie od razu. ;-)

    Maciek - IGI

  • 3. Data: 2002-04-25 09:26:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > chcialem dzis otworzyc w oddziale lg konto (bo tylko do niego jest
    > wydawany debetowy mastercard), a pani dysponentka powiedziala, ze chyba

    Musisz miec konto w LG Petro w marmurku zeby dostac karte. Z tego co wiem
    wszysy radza sobie tak, ze przelewaja stalym zleceniem kase z marmurka do
    LGNetu :)

  • 4. Data: 2002-04-25 09:33:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Musisz miec konto w LG Petro w marmurku zeby dostac karte. Z tego co wiem
    > wszysy radza sobie tak, ze przelewaja stalym zleceniem kase z marmurka do
    > LGNetu :)

    Ja wykorzystuje ror tylko jako rachunek kartowy, tzn. wplacam tylko tyle ile
    potrzeba na splate karty. Hehe, dlatego wczoraj zabraklo mi kasy na
    wznowiona MC... musialem doplacac w kasie ;).
    AMRA jak ciagle chcesz charge'a to polecam oddzial w Alejach :).

    Maciej

  • 5. Data: 2002-04-25 09:42:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > wznowiona MC... musialem doplacac w kasie ;).
    > AMRA jak ciagle chcesz charge'a to polecam oddzial w Alejach :).

    No ale to chyba po 3 miesiacach daja? No i bez stalego zatrudnienia dadza?
    Kase moglbym bez problemu im przesylac jak Ty to rozwiazales technicznie?
    Kasa przychodzi na RORamarmurkowego (ile minimalnie?) i wlasnie co sie
    dzieje pozniej?
    domyslalam sie ze jest przelewana na LGNEta - po jakim czasie???

  • 6. Data: 2002-04-25 09:58:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > Kase moglbym bez problemu im przesylac jak Ty to rozwiazales technicznie?
    > Kasa przychodzi na RORamarmurkowego (ile minimalnie?) i wlasnie co sie

    Opisywalem to juz kilka razy ;). Poszedlem do odzialu zadeklarowalem wplaty
    minimalne 1000PLN/m-c, dostarczylem historie z zamykanego wtedy rachunku w
    Handlo [2 tygodnie przed polaczeniem systemow ;)]. Przelalem do LG niewiele
    ponad zadeklarowana kwote. Po ok 10 dniach moglem sie cieszyc ze srebrnej MC
    :). AK otwieral rachunek na Jana Pawla i wiem, ze musial czekac 3 m-ce.
    Dlatego polecam ten oddzial w moim przypadku byl bardzo przyjazny :).

    > domyslalam sie ze jest przelewana na LGNEta - po jakim czasie???

    Na ror wplywa tylko tyle ile potrzebuje na splate karty. Jesli potrzebuje
    500,88 to przelewam 503 [bo od ubieglego miesiaca prowizja za prowadzenie
    rachunku 2PLN]. Jak potrzebuje 1500 to tyle przelewam. Zadnych innych
    transakcji na rorze nie mam. Przelewy oczywiscie wysylam 5 dnia miesiaca [na
    ten dzien przypada termin splaty do silver'ow]. Nikt nie mial o to
    pretensji, ani nie zabrali mi karty ;).

    Maciej

    PS. O zatrudnieniu spowiadac bankowi sie nie musialem. Poszukaj w archiwum z
    przed roku. Pisalem o tym jak zdobywalem karte. Inni tez pisali [AK, WF].

  • 7. Data: 2002-04-25 10:16:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > PS. O zatrudnieniu spowiadac bankowi sie nie musialem. Poszukaj w archiwum
    > przed roku. Pisalem o tym jak zdobywalem karte. Inni tez pisali [AK, WF].

    eeee w sumie jak teraz mam debet w Multi + VC - dziala jak chargowka :) -
    znaczy kasa po kilku banakch rozmieszcoza a gdyby co... :)

    Huh - dziekuje Ci Multi :))

    JEszcze tylko zamkne konto w inteligo - i sie zastanawiam nad Fortisem

  • 8. Data: 2002-04-25 12:30:32
    Od: Robert <r...@g...pl>

    AMRA napisał(a):

    > Musisz miec konto w LG Petro w marmurku zeby dostac karte. Z tego co wiem
    > wszysy radza sobie tak, ze przelewaja stalym zleceniem kase z marmurka do
    > LGNetu :)

    _wiem_ ze musze miec konto w lg w marmurku jak chce charga
    pytalem sie o to czy majac lgnet _moge_ zalozyc konto w lg-marmur
    bo mi powiedzieli ze tak sie nie da :(

    robert

  • 9. Data: 2002-04-25 13:31:11
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > _wiem_ ze musze miec konto w lg w marmurku jak chce charga
    > pytalem sie o to czy majac lgnet _moge_ zalozyc konto w lg-marmur
    > bo mi powiedzieli ze tak sie nie da :(

    Jak juz wczesniej napisalem... mozna od razu wypelnic dwie umowy.
    A jezeli juz miales LGNet, to skladasz tylko umowe o ROR.
    NIE POWINNI ROBIC ZADNYCH TRUDNOSCI. W koncu to sa dwa rozne rachunki...
    A jezeli pani niedysponentka nie wie, to niech zapyta sie kierowniczki, a jak
    ta nie wie, to niech zadzwonia sobie na infolinie...

    Maciek - IGI