  • 1. Data: 2006-02-17 21:20:38
    Temat: MultiBank - wpłatomat - nowy regulamin
    Od: "skorz" <skorz(BEZSPAMU)@epf.pl>

    Witam !

    Kiedyś pisałem o nieuznanej reklamacji wpłaty we wpłatomacie w Multi.
    Dzisiaj otrzymałem odpowiedź na reklamację odpowiedzi na reklamację. Już
    pozytywna.

    Urzekł mnie fragment: "w wyniku ponownego przeliczenia gotówki z wpłatomatu
    znaleziono stosowną nadwyżkę". Tia... Cała gotówka wpłacona 6 stycznia
    czekała do 10 lutego (data pisma) aby dać się ponownie przeliczyć...

    I jeszcze jedno - pytałem w reklamacji o to czemu te urządzenia w ogóle
    działają skoro nie ma ich w regulaminie. Odpowiedź brzmiała, że już pracują
    nad nowym w którym wpłatomaty się pojawią. Jak będę mieć dobry humor to znow
    się odwołam i poproszę o odpowiedź na moje pytanie a nie o przyszłość :)

    pzdrwm
    skorz

  • 2. Data: 2006-02-17 23:52:30
    Temat: Re: MultiBank - wpłatomat - nowy regulamin
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 17 Feb 2006 22:20:38 +0100, w <4...@n...home.net.pl>, "skorz"
    <skorz(BEZSPAMU)@epf.pl> napisał(-a):

    > Urzekł mnie fragment: "w wyniku ponownego przeliczenia gotówki z wpłatomatu
    > znaleziono stosowną nadwyżkę". Tia... Cała gotówka wpłacona 6 stycznia
    > czekała do 10 lutego (data pisma) aby dać się ponownie przeliczyć...

    O jak miło... ja wciąż czekam na swoją reklamację do reklamacji (mBank).
    Ciekawe czy po 2 miesiącach (bez paru dni) znajdą w końcu tę nadwyżkę we
    wpłatomacie...