  • 1. Data: 2006-02-17 17:21:38
    Temat: przewalutowanie
    Od: "MK" <M...@i...pl>

    Witam

    Zwracam sie z prosba o porade.
    Posiadam kredyt w kredyt banku ekstralokum w PLN
    Zostalo mi jeszcze do splacenia okolo 45.000 zl rozlozonych na 149 rat.
    oprocentowanie w PLN 6,11% (rzeczywista stopa ...).
    Zastanawiam sie nad przewalutowaniem kredytu na CHF.
    Oprocentowanie w CHF mialbym 2,85%. Czy jest ses przewalutowac ? Pierwsze
    przewalutowanie mam za darmo. Moze ktos zna jakas stronke www z
    kalkulatorem, ktory pokazal by czarno na bialym kozysci badz straty przy
    przewalutowaniu.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-18 17:57:15
    Temat: Re: przewalutowanie
    Od: "Smiga" <s...@w...pl>

    Biorac 45.000 PLN na 149rat miesiecznych przy 6,11% PLN masz rate stała na
    poziomie 431.66PLN
    Biorac 18.654,40 CHF (po kursie wczorajszym 2,4123 daje 45.000PLN) na 149
    rat miesiecznych przy 2,85% CHF masz rate stała na poziomie 148,80 CHF

    Jezeli 148,80 CHF > 431,66PLN to przestanie sie biznes opłacac.
    W takim przypadku CHF musialby kosztowac ponad 2,90, czyli ponad 20%
    wiecej - wniosek nalezy do Ciebie

    pozdrawiam
    Arek