  • Data: 2003-06-04 21:30:15
    Temat: MultiBank w Białymstoku - już działa ...
    Od: Krystek <k...@s...pl---> szukaj wiadomości tego autora

    Gdy pisałem słowa (tak mnie więcej miesiąc wstecz), że placówka CUF
    MultiBanku jest w trakcie urządzania w biurowcu przy ulicy Legionowej w
    Białymstoku i że za kilka tygodni będzie otwarta, grupowicze przesądzali
    mu los placówki w Lublinie, której otwarcie stoi pod znakiem zapytania z
    powodu jakichśtam biurokratycznych decyzji urzędników lubelskiego
    magistratu.

    Na szczęscie w Białymstoku placówka działa. Nie wiem od ilu dni - chyba
    mniej więcej od tygodnia, póltorej. Mieści się w biurowcu Wersalu
    Podaskiego zwanym "lotniskowcem", albo "błękitnym wieżowcem" przy ulicy
    Legionowej 28. Z tego co zauważyłem jest tam bankomat EURONET-u i
    terminal MultiBankowy. CUF otwarte jest od 9 do 19-tej.

    K.