  • Data: 2006-09-18 13:46:44
    Temat: MultiBank - paranoja
    Od: m...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

    Oto niezle kuriozum. Od 3 lat mam konto firmowe (jedyne) i osobiste w
    tym banku, wystapilam ostatnio o przyznaie kredytu odnawialnego do
    konta osobistego. Mam co miesiac wplywy przekraczajace okreslone w
    umowie minimum (czesto dwukrotnie), od pól roku nie korzystam z
    mozliwego debetu, bo na biezace wydatki starcza. Mam tez
    zaswiadczenie o nie zaleganiu z Zus i US. I co odpowiada mi MultiBank?
    ze nie otrzymam kredytu poniewaz w latach 2002 i 2003 nieregularnie
    placilam skladki zus. Informacje te bank ma ode mnie bo 2 lata
    temu skladalam wniosek o przyznanie mi takiego kredytu i
    dolaczylam zaswiadczenie z zus, ze nie zalegam z biezacymi
    skladkami, a zlegle skladki splacam w ukladzie ratalnym. Wtedy
    bank nie przyznal mi kredytu, bo mialam raty, teraz, tez nie, bo
    wtedy mialam raty. Co ciekawsze dowiedzialam sie, ze bank
    przyznaje, badz nie, kredyty wg wewnetrznych zasad, do których
    klient nie ma dostepu. Wychodzi na to, ze klient MultiBanku (niestety
    wiem, ze nie tylko) nie ma pelnej informacji o ofercie banku w
    którym trzyma swoje pieniadze. A wiec banki to kolejne (po us, zus,
    pkp) panstwo w panstwie. Wiem, ze nie jest to moze zbyt odkrywcze
    stwierdzenie, ale jest to kolejny argument na kupowanie biletu w jedna
    strone do jakiegos cywilizowanego kraju.
    i jeszcze prosba, czy ktos z grupowiczów wie, gdzie mozna skladac
    skarge, zazalenie na tego rodzaju praktyki bankowe, czy u nas jest to
    wogóle jakos opinowane?