  • 11. Data: 2009-06-04 10:08:37
    Temat: Re: Multi - kolejna taryfa
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Jun 4, 9:42 am, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > I znów będą musieli zmieniać TOiP. Chyba że zrobią "przewał na Aliora".
    > Ale wówczas się ich za....ie ;-)

    Ja na wszelki wypadek pożegnałem się z Multi (właściwie: z BRE, bo w
    mBanku też wypowiedziałem) całkowicie. Co prawda (na razie) za
    rachunki walutowe nie ma opłat, ale kto wie, co BRE wymyśli, żeby
    jeszcze troszkę kasy "skosić". Po co mam się stresować...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2009-06-04 10:42:15
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Sławomir Szyszło pisze:

    > Przesłałem do rzecznika BRE i na kontakt<at>multibank.pl coś takiego. Zrzutu
    > oczywiście tu nie dołączam, ale mam jakby co.

    Odpowiedzi możesz oczekiwać za około miesiąc, oczywiście z tradycyjnymi
    przeprosinami za czas oczekiwania i dopiskiem na końcu "W przypadku
    dalszych pytań proszę o kontakt."

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 13. Data: 2009-06-04 13:46:11
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 04 Jun 2009 07:42:00 +0000, Olgierd napisał(a):

    > I znów będą musieli zmieniać TOiP. Chyba że zrobią "przewał na Aliora".
    > Ale wówczas się ich za....ie ;-)

    I zrobili przewał na Aliora. To jest granda.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 14. Data: 2009-06-04 17:46:34
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Thu, 4 Jun 2009 13:46:11 +0000 (UTC), Olgierd <n...@n...problem>
    wklepał(-a):

    >I zrobili przewał na Aliora. To jest granda.

    Wysłałem zapytanie do KNF w tej sprawie.

    Teraz wiem dlaczego na różnych ulotkach i instrukcjach piszą "treść może ulec
    zmianie bez powiadomienia". :)

    --
    Sławomir Szyszło