  • 1. Data: 2009-06-02 16:08:08
    Temat: KK CITI przejcia silver->gold->platinium
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    mając kiedyś kartę srebrną (kredytową) w citi handlowym zachciałem zmienić
    ją na złotą, i bez większego probelmu się udało, bank się zgodził.
    (jeśli dobrze pamiętam, to srebrną robiłem zakupy roczne na 36 albo 40
    tysięcy)

    czy citi zgadza się na podobne przejścia z karty gold na platynową? jest to
    możliwe?
    (60 tysięcy wypracowane główną i dodatkową, jeśli to ma znaczenie)

    czy w przypadku kart platynowych citi także zwalnia z opłat rocznych jak w
    przypadku kk silver i gold?

  • 2. Data: 2009-06-02 22:59:38
    Temat: Re: KK CITI przejcia silver->gold->platinium
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 2 Cze, 18:08, "Końrad\(o\)" <n...@o...pl> wrote:

    > czy w przypadku kart platynowych citi także zwalnia z opłat rocznych jak w
    > przypadku kk silver i gold?

    Owszem, jeśli korzystasz z usług CitiGold.