eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMulti ignoruje własnych pracowników › Multi ignoruje własnych pracowników
  • Reply-To: "janko" <m325@o2._NO__SPAM_.pl>
    From: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Multi ignoruje własnych pracowników
    Date: Sun, 9 Feb 2003 11:52:02 +0100
    Lines: 10
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    NNTP-Posting-Host: 62.29.209.192
    Message-ID: <3e4632f1$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1044787953 62.29.209.192 (9 Feb 2003 11:52:33 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: mjk
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mi
    muw.edu.pl!news.internetia.pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:227789
    [ ukryj nagłówki ]

    W ramach konta Aquarius do konta przypisany jest ktoś w rodzaju opiekuna
    konta.
    Można za jego pośrednictwem kierować sprawy do banku.

    Okazuje się jednak, że przygotowując odpowiedzi merytoryczne zaplecze banku
    nie przesyła kopii korespondencji do właściwego opiekuna (który sam sprawę
    zapleczu przekazał). Tymsamym opiekun nie może skutecznie pełnić swej roli w
    kontakcie z klientem.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1