  • Data: 2009-01-15 15:18:05
    Temat: Milledom Zycie ?
    Od: "tomOnet" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Jestem wspolwlascicielem kredytu (60 % ja, 40% zona - uzaleznione to bylo od
    zarobkow). Wiem, ze oplacamy cos takiego jak Milledom Zycie. Jest to
    obowiazkowe ubezpieczenie. Ale jak to w praktyce wyglada : Cos mi sie dzieje
    (umieram/staje sie kaleka) jestem niezdolny do "zarabiania", w tej sytuacji
    ubezpieczyciel splaca moja czesc kredytu a zona odpowiedni procent swojej
    czesci?? Czyli w praktyce rata wynosi 40% pierwotnej raty??

    Pozdrawiam
    Tomek