    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Media Expert -- OT
    Date: Tue, 3 Jan 2023 13:44:05 +0100

    Ku przestrodze przed Media Expert i Terg S. A., ukazując sposób
    budowania dobrego wizerunku fałszywymi opiniami, zamieszczam tam,
    gdzie mogę kopię m@ila wysłaną na @dresy:

    p...@d...pl, b...@u...gov.pl

    Eneuel Leszek Ciszewski <e...@g...com>
    13:33 (0 minut temu)
    do porady, biuro prasowe

    Dzień dobry.
    Nazywam się Leszek Ciszewski i jestem oszukanym klientem Media Expert a
    nawiązuję do internetowej strony:

    http://www.bialystok.wiih.gov.pl/kary-za-falszywe-op
    inie-w-internecie-decyzje-prezesa-uokik
    opisującej nieuczciwe praktyki.

    Moja opinia:

    Zakup internetowy. Urządzenie przybyło do mnie 22 grudnia 2022 roku
    i tegoż dnia został zgłoszony problem.

    Pralko-suszarka została nieprawidłowo (co wykazałem fotografiami)
    spakowana (prawdopodobnie przez producenta) i jest (najwyraźniej
    w efekcie tego spakowania) uszkodzona. Ww. nieprawidłowości nie
    można było stwierdzić przed rozpakowaniem urządzenia.
    (nieprawidłowo zostały założone blokady bębna)

    Sklep nie kwestionuje problemu -- zgadza się na wymianę
    pralko-suszarki,
    ale najwyraźniej nie chce tego problemu rozwiązać. Odległy o
    kilkaset
    metrów serwis może przybyć za 2 tygodnie -- niczego nie wskóra,
    gdyż te
    pralki nie są naprawialne z uwagi na budowę; pralko-suszarki na
    wymianę
    nie ma, choć nową można kupić w interenetowym sklepie MediaExpert...

    Rozmowa ze sklepem prowadzi donikąd, czas ucieka, nie mam czym
    prać...

    została odrzucona:

    Szanowny Kliencie,
    serdecznie dziękujemy za czas poświęcony na podzielenie się z nami
    swoją opinią. Niestety ze względu na niezgodność jej treści z
    Regulaminem
    dodawania opinii nie możemy jej opublikować. Tym niemniej
    zachęcamy Cię
    do ponownego podzielenia się swoimi spostrzeżeniami i
    doświadczeniami po
    ponownym zapoznaniu ze wspomnianym Regulaminem.

    https://www.mediaexpert.pl/s,regulamin-opinii?utm_so
    urce=Mail-odrzucenie_opinii&utm_medium=e-mail&utm_ca
    mpaign=pozostale

    przez Media Expert. Trudno mi zgadnąć, czy regulamin nie ulega zmianom...

    Zamieściłem opinię na Opine.pl -- wywołując reakcję Media Expert:

    2023-01-02 08:24
    Witam, serdecznie przepraszamy za sytuacje. Kontaktujemy się z
    działem reklamacji
    w celu zaproponowania możliwych rozwiązań sprawy.

    skwitowaną moją odpowiedzią:

    2023-01-02 10:16
    12 dzień nie mam sprawnej pralki. 30 grudnia zaproponowałem
    sprzedawcy odstąpienie
    od umowy -- na które nie otrzymałem odpowiedzi.
    Śladu serwisu także nie widzę. Zapłaciłem za pralko-suszarkę --
    otrzymałem problem.

    na którą do tej pory (do godziny 13:33, 03 stycznia) nie widzę reakcji
    sklepu.

    Jest 03 stycznia -- u mnie nie ma śladu serwisu, nie mam sprawnej pralki
    itd...
    (najbliższy autoryzowany serwis Candy jest niecały kilometr od tej
    pralki; docierają
    do mnie: SMS, m@ile, telefoniczne połączenia -- łatwo ze mną nawiązać
    kontakt)

    Skorelowany z obrotową szybkością bębna turkot towarzyszący wirowaniu
    pustego bębna można usłyszeć
    w całym mieszkaniu. Pralko-suszarka oczywiście stabilnie stoi pionowo,
    co sprawdziłem poziomicą i nie jest
    to moja pierwsza pralka w moim życiu. (co najmniej siódma -- taki turkot
    zwykle jest powodowany
    uszkodzeniem łożyska bębna; zgodnie z moją wiedzą ewentualna naprawa nie
    jest opłacalna z uwagi
    na budowę tego konkretnego urządzenia)

    Widząc mataczenie sklepu, 28 grudnia zgłosiłem problem do banku -- w
    ramach usługi chargeback oraz 02 stycznia do
    Miejskiego Rzecznika Konsumentów, gdyż wg banku regulamin sklepu może
    wyznaczyć sposób (wymiana, naprawa itd.)
    usunięcia problemu a wg mnie do konsumenta należy decyzja. Tak czy
    inaczej -- sklep nie rozwiązuje wiadomego
    problemu w żaden sposób. (choć reaguje na moje opinie)

    Proszę o pomoc -- dosłownie proszę o ukaranie sklepu Media Expert (lub
    Terg S. A. -- właściciela Media Expert)
    gdyż ten sklep destabilizuje moje życie i (budując w internecie fikcyjny
    wizerunek selekcjonowaniem opinii)
    wprowadza kolejnych ludzi w błąd oraz utrudnia funkcjonowanie
    konkurencji -- być może uczciwszej...

    Jestem alergikiem, dlatego muszę często prać ubrania. Zapłaciłem za
    pralko-suszarkę, oddałem do zutylizowania
    starą (nadającą się jeszcze do użytku) pralkę i nie mogę prać w swoim
    mieszkaniu, dlatego piorę u rodziców, ale
    noszenie prania jest problemem z uwagi na uszkodzony kręgosłup oraz
    uszkodzone kolana. (przed kilkunastu laty
    rodzinny lekarz zaproponował mi skierowanie do stosownego lekarza w celu
    wymiany jednego z mych stawów
    kolanowych -- z czego nie skorzystałem) Od kilku tygodni jedno z kolan
    wspomagam medyczną ortezą -- także
    w tej chwili.

    Na żądanie chętnie dostarczę lub udostępnię: fotografie, fakturę,
    numery, daty, wyjaśnienia, korespondencję
    i bardzo chętnie udzielę wszelkiej pomocy w ukaraniu nieuczciwego
    sklepu. Kupując -- oparłem się o opinie,
    które (jak widać) są fałszywe.

    Za uszkodzenia sprzedawanego konsumentom towaru odpowiada sprzedawca --
    nie konsument.

    Leszek Ciszewski
    nr tel.: 665 363835
    m@il: e...@g...com
    15-345 Białystok
    ul. Kręta 12 m. 38

    Niezupełnie OT? -- jest mowa o chargebacku. :)
    Moja odezwa -- płaćcie kartami a w razie czego zgłaszajcie problem swym
    bankom...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...