    From: "wp.pl" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: MBank - sens trzymania lokat antypodatkowych
    Date: Wed, 1 Jun 2005 20:07:24 +0200

    Witam
    Mam pytanie odnosnie lokat zakladanych w Mbanku w 2001 r. tzw.,,eMAX
    lokata". Założyłem tam sporo lokat na różne okresy czasu w tym i 10 letnie
    i nie wiem czy jest je dalej sens trzymać. Bank oferuje za nie
    oprocentowanie tylko 3,5%, co w porównaniu z innymi lokatami tego banku jest
    znacznie niższe. Porównujac to z oprocentowaniem rachunku a wista eMAX
    plus- 5% wychodzi na to, ze jestem robiony w balona - zyskuje mniej niz
    gdyby przyszlo mi placić podatek od odsetek. Taka polityka banku jest bardzo
    krzywdzaca dla ludzi, ktorzy powierzyli im na wilele lat pieniądze.
    Zastanawiam się co bedzie dalej za kilka lat, może róznica w oprocentowaniu
    bedzie jeszcze wieksza, wszystko zalezy od tego jakie beda stopy procentowe
    NBP.
    Zerwałem z ciekawości jedną z lokat 10 letnich na tysiąc złotych i potrącili
    od niej 32,60 podatku. Co sadzicie czy warto jest zerwać i te pozostałe
    lokaty, czy dać dalej oszukiwać sie temu bankowi? Czy ma ktos z was jeszcze
    te lokaty?

    Pozdrawiam
    Grzegorz