eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas: zaplata przy pomocy VE -> brak autoryzacji -> srodki zablokowane! › Lukas: zaplata przy pomocy VE -> brak autoryzacji -> srodki zablokowane!
  • Data: 2002-08-30 19:45:40
    Temat: Lukas: zaplata przy pomocy VE -> brak autoryzacji -> srodki zablokowane!
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    wczoraj przeżyłem przygodę, niestety niezbyt miłą, której jeszcze
    nigdy w życiu nie doświadczyłem. ok. 22-23 wieczorem postanowiłem
    wybrać się z moją lepszą połówką na zakupy do Tesco Zielona Góra.
    przed wejściem na halę, odwiedziliśmy bankomat BZWBK, w którym
    sprawdziliśmy aktualne saldo rachunku. wynosiło ono 118.29 PLN, co nas
    jak najbardziej zadawalało, więc rozpoczęliśmy napełnianie koszyka,
    lecz nie braliśmy gotówki z bankomatu, by potem przy kasie zapłacić
    kartą.

    po ok. 20-30 minutach, przy kasie moja połówka wyciąga swoją kartę
    (mam konto wspólne), by zapłacić za nasze zakupy. zamknęły się one w
    kwocie 62.53 PLN. kasjerka bierze kartę, przesuwa przez terminal i
    czekamy... rezultat: "odmowa", czyli brak autoryzacji. no cóż, zdarza
    się, więc wyciągam swoją kartę i wręczam kasjerce. efekt - ten sam.
    ponowna próba - i znowu odmowa! we mnie zaczęło wrzeć "jak to
    możliwe?!", skoro pół godziny wcześniej w bankomacie saldo na karcie
    było znacznie większe niż wartość zakupów?! wziąłem więc kartę,
    poszedłem do bankomatu, sprawdzam saldo, a tam... 55.76 PLN, czyli
    poprzednie saldo zostało zmniejszone *dokładnie* o kwotę zakupów
    wykonanych w sklepie!!!

    tak więc mimo odmowy transakcji, zablokowano nam środki na koncie!
    oczywiście SLIP'y i paragon zachowałem. zarówno na infolinii jak i
    osobiście w banku poinformowano mnie, że przed złożeniem reklamacji
    należy wstrzymać się do czasu rozliczenia tej kwoty przez Visę. może
    się bowiem zdarzyć, że jednak konto nie zostanie obciążone, a rzeczone
    62.53 PLN zostaną nam zwrócone. w przeciwnym przypadku należy złożyć
    reklamację. tak więc póki co czekamy...

    ogólnie jednak to dość poważny zgrzyt, jeśli chodzi o moje
    doświadczenia z Lukasem (i to na start - konto mam tam od niecałego
    miesiąca). :( być może to wina centrum rozliczeniowego, może jakiś
    błąd na łączach, czy cokolwiek, jednak nerwów przy kasie i raczej
    niezbyt przyjaznych spojrzeń ludzi stojących w dość dużej już kolejce
    bank mi już raczej nie zwróci. :/

    co szanowni grupowicze na to? czy takie rzeczy po prostu "zdarzają
    się" od czasu do czasu, niezależnie od banku i nie należy bić piany,
    czy też przyczyna mogła tkwić gdzie indziej? jakie Wy macie
    doświadczenia? dzięki z góry za podpowiedzi...

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1