  • Data: 2003-10-07 09:16:01
    Temat: Lukas, pierwszy raz sie zawiodlem
    Od: "Klimek" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    hej
    mam pozyczke w koncie od dwoch lat i zadeklarowana wplate co miesiac xxx zl.
    w tym miesiacy zdazylo sie, ze zaklad pracy przelal kase 1-go pazdziernika,
    a nie we wrzesniu. srednia wiec sie zgadza, jednak faktycznie jeden miesiac
    byl bez zasilenia przelewem. od razu pobrano mi z konta 13,00 pln za rzekomy
    monit, ktorego zreszta nie otrzymalem, pani z infolinii na pytanie o
    mozliwosc reklamacji, stwierdzila, ze wszystko jest jasne i co tu
    reklamowac - przeciez podpisalem umowe, zadeklarowalem, niedotrzymalem
    warunkow i jeszcze mi grozi wycofaniem kredytu.
    myslalem ze ten bank traktuje swoich klientow troche bardziej indywidualnie,
    ale chyba sie mylilem, reklamacje i tak napisze - zobaczymy co odpisza.
    co Wy na ten temat sadzicie i czy mieliscie podobne przypadki? ja uwazam ze
    nie do unikniecia sa takie jednodniowe poslizgi przy wyplatach, nie mam na
    to zadnego wplywu - oni dobrze o tym wiedza i to wykrozystuja.
    pzw
    Cyber