  • 1. Data: 2010-12-20 14:55:50
    Temat: Jaka najlepsza KK bez opłaty rocznej?
    Od: " " <q...@g...pl>

    Jaką kartę kredytową polecacie, jeśli głównym kryterium wyboru jest brak
    opłaty rocznej i jak najmniej uciążliwe warunki zwalniające z tej opłaty? Z
    karty korzystam bardzo sporadycznie, właściwie jest mi potrzebna wyłącznie
    do okazjonalnych płatności za hotel, zakupy w internecie itp. sytuacjach
    gdzie zapłata gotówką/zwykłym przelewem jest kłopotliwa.
    Oprocentowanie i okres bezodsetkowy dowolne (zawsze od razu spłacam w 100%).

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-12-20 15:10:29
    Temat: Re: Jaka najlepsza KK bez opłaty rocznej?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik <q...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gdzie zapłata gotówką/zwykłym przelewem jest kłopotliwa.
    > Oprocentowanie i okres bezodsetkowy dowolne (zawsze od razu spłacam w

    Bezpłatna na zawsze.
    http://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_kart
    a_jubileuszowa

    wiatrak

  • 3. Data: 2010-12-20 15:12:50
    Od: luc <b...@g...net>

    On 20 Gru, 15:55, " " <q...@g...pl> wrote:
> [...]
    > gdzie zapłata gotówką/zwykłym przelewem jest kłopotliwa.
    > Oprocentowanie i okres bezodsetkowy dowolne (zawsze od razu spłacam w 100%).

    OpenFinance - KIS - bezpłatna bez warunków do spełnienia
    PolbankEra - 36 operacji rocznie i jest bezpłatna, trzeba mieć tel w
    Erze, korzystne kursy walut

    > pozdrawiam

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2010-12-20 15:14:15
    Od: "Michał K." <n...@n...org>

    W dniu 2010-12-20 15:55, q...@g...pl pisze:
> [...]
    > do okazjonalnych płatności za hotel, zakupy w internecie itp. sytuacjach
    > gdzie zapłata gotówką/zwykłym przelewem jest kłopotliwa.

    Jeśli faktycznie tylko po to, to IMHO nie ma sensu się pchać w KK i
    pamiętać o wyciągach, spłatach ;) Tak poważnie- teraz większość kart
    debetowych pozwala na bezproblemowe płatności w internecie, w wielu
    bankach otrzymasz także wypukłe karty debetowe (a *z reguły* właśnie o
    wypukłość chodzi sprzedawcom np. w wypożyczalniach samochodowych).
    W zakupach w internecie wypukłość nie powinna mieć znaczenia.

    Jeśli jednak KK, to np. KIS z OpenFinance wydaje się być rozsądna,
    podobnie jak jubileuszowa Citi (to są karty bezwarunkowo bezpłatne),
    łatwo zwolnić się z opłaty w Polbanku.

    Michał

  • 5. Data: 2010-12-20 15:29:51
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <q...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    KIS Open Finance się nada znakomicie, o ile jesteś cierpliwym człowiekiem w
    zakresie oczekiwania na wydanie karty.

  • 6. Data: 2010-12-20 16:37:25
    Od: " " <q...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał K. <n...@n...org> napisał(a):

> [...]
    > bankach otrzymasz także wypukłe karty debetowe (a *z reguły* właśnie o
    > wypukłość chodzi sprzedawcom np. w wypożyczalniach samochodowych).

    O tej możliwości nie pomyślałem. W takim razie które z debetówek równie
    dobrze spełnią założenia: darmowość + maksymalna akceptowalność, także za
    granicą?

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-12-20 16:41:58
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <q...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup

    > O tej możliwości nie pomyślałem. W takim razie które z debetówek równie
    > dobrze spełnią założenia: darmowość + maksymalna akceptowalność, także za
    > granicą?

    Żadne.

  • 8. Data: 2010-12-20 17:02:01
    Od: "Michał K." <n...@n...org>

    W dniu 2010-12-20 17:37, q...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > O tej możliwości nie pomyślałem. W takim razie które z debetówek równie
    > dobrze spełnią założenia: darmowość + maksymalna akceptowalność, także za
    > granicą?

    Jeśli głównie do transakcji w necie, mogą być debetówki płaskie, np.
    MBank, Inteligo, Open Finance. Generalnie karty płaskie są dobrze
    akceptowane na świecie, natomiast zawsze jest szansa na trafienie
    dziwnego sprzedawcy, który będzie kręcić nosem... Wszystko zależy od
    tego jak często podróżujesz i jak krytyczne jest dla Ciebie użycie karty
    w różnych miejscach. Z "poważnymi" miejscami typu hotele czy linie
    lotnicze nie będziesz mieć problemów z płaskimi kartami, pan Zenek/
    Alejandro z kiosku w Meksyku może za to kręcić nosem na Visę Electron.

    Jeśli *faktyczine* przyda Ci się wypukłość karty (jedyne takie miejsce w
    dzisiejszych czasach to wypożyczalnie samochodów i jakieś "niedobitki"
    wciąż posiadające imprintery)- Alior, Multibank (tyle, że tutaj z
    całkowitą darmowością będzie różnie)- przy czym np. debetówka Aliora
    pozwala na wypłaty we wszystkich bankomatach oraz oddziałach banków na
    świecie, jest wypukła i ma PayPass chodzący offline- jak dla mnie warta
    swojej ceny (chociaż nie używam jej często do płatności ;) ).

    Nie wiem na 100% czy całkiem darmowa debetówka wypukła jest gdzieś w
    Polsce oferowana, ale mam nadzieję, że tak :) Jeśli całkowita darmowość
    jest bardzo istotna, to może faktycznie lepiej postarać się o kartę
    kredytową z open finance.

    Michał

  • 9. Data: 2010-12-20 17:07:27
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 16:14:15 +0100, Michał K. napisał(a):
> [...]
    > debetowych pozwala na bezproblemowe płatności w internecie, w wielu
    > bankach otrzymasz także wypukłe karty debetowe (a *z reguły* właśnie o

    A ja odradze. Bo nie znasz dnia ani godziny, gdy sie dowiesz ze twoja fajna
    karta debetowa nie jest karta kredytowa i masz zaplacic gotowka za samochod :)

    Tez polecam jubileuszowa Citi - prosciej byc nie moze: zadnych warunkow dla
    zwolnienia z oplat, a jest to jednak prawdziwa kredytowka.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 11. Data: 2010-12-20 17:14:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości grup

    > Tez polecam jubileuszowa Citi - prosciej byc nie moze: zadnych warunkow
    > dla
    > zwolnienia z oplat, a jest to jednak prawdziwa kredytowka.

    A KURSY to pies? Co klientowi z darmowości w kontekście KURSÓW? :)