  • 1. Data: 2013-11-25 16:20:47
    Temat: List otwarty do BZ WBK KB itd.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Zapraszam do wywiązania się z umowy (dobrowolnie zawartej przez
    bank) i zapowiadam podanie na grupie dyskusyjnej loginu oraz hasła
    (do konta mojej matki) w celu weryfikacji -- każdy chętny będzie
    mógł wówczas sprawdzić, czy spełnione są warunki, i czy bank dał
    jakiekolwiek wisienki bądź orzeszki. Oczywiście do pełni szczęścia
    postawię także skan pisma, w którym bank orzeka, ;) iż konto firmy
    będącej nadzieją Jana Pawła II nie jest kontem firmowym.

    Pragnę zauważyć, iż takie orzeczenie jest brutalnym atakiem na Kościół.

    Weryfikacja firmowości konta będzie prosta po podaniu loginu
    i hasła -- przelewy ,,wynagrodzenia'' zawierają dane firmy.

    Dodam jeszcze, że nie robią Państwo żadnej łaski, ale płacą
    za pracę, jaką jest testowanie Waszych systemów -- zatrzymanie
    obiecanej zapłaty za pracę jest grzechem wołającym o pomstę do
    nieba, zgodnie z prawami moralnymi obowiązującymi w tej części
    świata.

    Nie wiem, jak na to patrzą religie inne -- żydowska czy
    islamska, buddyjska itd., ale myślę, że jednak ;) podobnie.

    Czy Wasz bank aż tak źle funkcjonuje, iż musicie okradać najuboższych,
    którzy (nie mając lepszej pracy zarobkowej) zatrudnili się (namawiani
    przez Was) jako Wasi testerzy?

    -=-

    Zgodnie z Waszym regulaminem -- bank (jako organizator) odpowiada za
    prawidłowy przebieg promocji. I to z Waszej inicjatywy wiśniobiorcy
    (czy orzechobiorcy) współpracują z Wami, angażując swoje pieniądze
    i swój czas w testowanie (najwyraźniej konieczne po połączeniu
    banków w jeden bank) Waszych systemów.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'