    From: "alexy" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Linia kredytowa w MultiBanku
    Date: Fri, 18 Jan 2002 15:00:51 +0100

    Historia wyglada tak:
    Założyłem sobie konto w Multi, bo zależało mi na linii kredytowej nisko
    oprocentowanej. Zapytałem jakie warunki, powiedzieli mi: albo trzy miesiące
    rachunek u nas, albo historia z innego banku. No to poszedłem do mojego
    starego banku, wziąłem historię, zapłaciłem za nia i poszedłem dziś do Multi.
    I co się okazuje? Że muszę przynieść jeszcze zaświadczenie z ZUS, że nie
    zalegam ze składkami, z US, że nie zalegam z podatkami i kwit o
    zarejestrowaniu działalności gospodarczej. Po prostu poprzednim razem
    zapomnieli mi powiedzieć, że jak mam działalność, to czeka mnie kolędowanie po
    urzędach. A rzecz w tym, że ja urzędów nie lubię, wiem, że te wszystkie
    formalności to jest teraz droga przez mękę (już "pocieszyli" mnie znajomi) i
    tak naprawdę, gdybym wiedział, to olałbym tę linię i zdecydował się na
    korzystanie z linii w moim starym banku. A tak, to wydałem ok.50 złotych na
    historię rachunku. Mam więc pytanie, a raczej dwa:
    1. Czy na pewno te wszystkie kwity są potrzebne, czy tylko tej panience, która
    ze mna rozmawiała tak sie wydaje? Przecież wcześniej mówili, że tylko
    regularne wpływy, albo historia rachunku, mimo, że wiedzieli o działalności
    gospodarczej.
    2. Pytanie wbrew pozorom poważne: jeżeli wprowadzili mnie w błąd i ja
    poniosłem koszty na opłacenie historii rachunku, to kto odda mi te pieniądze?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl