  • 1. Data: 2014-01-23 15:13:19
    Temat: Likwidacja konta - kilka banków, kilka pytań
    Od: "Zabist" <b...@w...pl>

    Z nowym rokiem robię porządki w kontach bankowych.

    Kiedyś pozakładałem bo były korzyści.
    Alior - kiedyś dostałem jakiś bonus pln + jakiś produkt typu pomocni
    fachowcy jeśli na konto wpływało 2000 pln co mies.
    Sync - kiedyś był jakiś cash back jeśli na konto wpływało 2000 pln
    mbank - tu mam konto swoje i dziewczyny. Nie wiem po co to trzymam
    multibank - nie wiem po co to? opłat nie (chyba) mam bo konto było zakładane
    w czasach gdy nic to nie kosztowało (nie dostaję od nich żadnych pism, etc.)
    inteligo - korzystam, niewiele kosztuje to będę trzymał.

    I teraz moje pytania czy przy w/w bankach nadal działają te oferty?
    Zatrzymam raczej tylko inteligo. Może zlikwiduje mbank aby otworzyć ponownie
    (za jakis czas) jak bedzie jakis program gratyfikujacy.
    Wiem, ze jakies promo daje teraz Toyota. Nie lubie Getinu itp. stad nie
    założę u nich konta.
    Czy znacie jakieś promo oferty dla nowych Klientow gdzie mozna zarobic i nie
    placic? BZ wbk?

    Gdzie znajde jakas krotką instrukcję jak zlikwidować konta w w/w
    instytucjach? A moze jest jakas standardowa procedura typu list polecony?

  • 2. Data: 2014-01-23 18:24:41
    Temat: Re: Likwidacja konta - kilka banków, kilka pytań
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Jan 2014 15:13:19 +0100, Zabist napisał(a):

    > Gdzie znajde jakas krotką instrukcję jak zlikwidować konta w w/w
    > instytucjach? A moze jest jakas standardowa procedura typu list polecony?

    Zerknij tutaj
    http://likwidacja-konta.pl/
    Może coś z tego Ci się przyda.

    --