  • 1. Data: 2004-03-03 18:49:10
    Temat: Mile zaskoczenie - mBank !
    Od: "-=: Flash :=-" <f...@N...poczta.fm>

    Kilka miesięcy temu skladalem zapytanie o kredyt hipoteczny z mBanku, w
    którym umieścilem informację, że posiadam kartę kredytową. Teraz po blisko
    pól roku odpowiedzieli mi w zupelnie innej sprawie oferując kartę kredytową
    w ich banku. Ale nie byloby w tym nic dziwnego gdyby nie to, że jeśli
    zrezygnuję z dotychczasowej KK, którą mam w Millennium, to mBank wyda mi ją
    za darmo! 0zł za pierwszy rok użytkowania, a następny 56zl (mam na myśli
    VC). W Millennium przez te dwa lata wydalbym 80zl (obecna oplata
    promocyjna - 40zl/rok). Oferta jest korzystna, ale chcialbym zasięgnąć
    Waszej rady czy nie ma w tym jakichś "haczyków". Jedyne co muszę zrobić, to
    przedstawić wyciągi z trzech ostatnich miesięcy oraz jakiś dowód rezygnacji
    z dotychczasowej karty.

    --
    Flash [usuń NO-SPAM]

    www.hajc.com.prv.pl
    Najlepiej płacąca firma w internecie!!!

  • 2. Data: 2004-03-04 00:07:41
    Temat: Re: Mile zaskoczenie - mBank !
    Od: "david" <d...@W...o2.pl>

    haczyków nie ma - oferta ta jest naprawdę dobra

    jedyne co to czas jaki trwa przeniesienie karty - potrafi się przeciągnąć
    nawet do 30 dni

    mimo wszystko naprawdę warto

    pozdr
    david

  • 3. Data: 2004-03-04 21:32:30
    Od: xwr1010 <x...@i...pl>

    Cze

    ?e je?li
    >zrezygnuj? z dotychczasowej KK, któr? mam w Millennium, to mBank wyda mi j?
    >za darmo! 0z? za pierwszy rok u?ytkowania, a nast?pny 56zl (mam na my?li
    >VC). W Millennium przez te dwa lata wydalbym 80zl (obecna oplata
    >promocyjna - 40zl/rok). Oferta jest korzystna, ale chcialbym zasi?gn??
    >Waszej rady czy nie ma w tym jakich? "haczyków". Jedyne co musz? zrobi?, to
    >przedstawi? wyci?gi z trzech ostatnich miesi?cy oraz jaki? dowód rezygnacji
    >z dotychczasowej karty.

    Oferta jak wiele innych, nic rewelacyjnego
    1.W RBPL masz ta sama procedure (3 wyciagi) i oplata bez promo za 25
    zl rocznie, oprocentowanie 19% , 44 dni PP- VC
    2.W BPH-PBK podobnie procedura (3 wyciagi) nie pamietam oplaty rocznej
    chyba tez 25zl , oprocentowanie 22,9%, 55 dni PP -VC
    3.Multi znowu ta sama procedura, oplata z promo O i 56zl=56zl po dwoch
    latach, oprocentowanie 27%, 53 dni PP -VC
    4.itp.......
    Jak widzisz wszystko w jednym kotle , minimalne roznice

    ps.tez mam latajacego ptaka ;)

    pozdro
    xwr1010

  • 4. Data: 2004-03-04 21:37:35
    Od: xwr1010 <x...@i...pl>

    Cze

  • 5. Data: 2004-03-04 22:01:36
    Od: "david" <d...@W...o2.pl>

    > 2.W BPH-PBK podobnie procedura (3 wyciagi) nie pamietam oplaty rocznej
    > chyba tez 25zl , oprocentowanie 22,9%, 55 dni PP -VC

    nie wiem jak w podanych przez ciebie innych bankach ale w BPHu diabeł tkwi
    w szczegółach zwanych Tabelą Opłat i Prowizji... ponieważ:
    1. wydanie karty 25zł (mBank 28zł)
    2. zdjęcie na karcie 15zł (mBank 0zł)
    3. obsługa karty 2,50* (mBank 0zł)
    *-jeżeli dokona się co najmniej 4 transakcji opłaty nie pobierają

    4. za administrowanie zadłużeniem 0,1% nie mniej niż 2zł/m-c* (mBank 0zł)
    *-jeżeli średniodzienne zadłużenie nie przekracza 29zł opłaty nie pobierają

    to są podstawowe różnice na korzyść mBanku

    karty BPHu mają takie plusy że można z nich robić przelewy (płatne), mniej
    kosztuje wybranie gotówki z bankomatu... ale to wszytsko rekompensowane jest
    przez wysokie koszty ich obsługi.... jak dla mnie mBank jest na 1. miejscu

    pozdr
    david

  • 6. Data: 2004-03-13 18:18:32
    Od: k...@w...pl

    jakiś dowód rezygnacji
    > z dotychczasowej karty.

    Nie wiesz przypadkiem, czy to Ty oswiadczasz, ze zrezygnowales, czy tez musisz
    jakosc potwierdzac? :-))))
    kmykow

  • 7. Data: 2004-03-14 10:21:15
    Od: "-=: Flash :=-" <f...@N...poczta.fm>

    > Nie wiesz przypadkiem, czy to Ty oswiadczasz, ze zrezygnowales, czy tez
    musisz
    > jakosc potwierdzac? :-))))

    Najpierw sam pisalem oświadczenie i obiecali mi, że je skserują. Ale jak
    przyszedlem odebrać wszystkie dokumenty, to mily pan sam napisal mi
    oświadczenie, że takową kartę POSIADALEM (mimo, że jej jeszcze nie zdalem) i
    dodatkowo napisal mi jaki limit mialem na tej karcie - to też wymagal mBank.
    Kilka dni temu wszystkie dokumenty zanioslem do mBank Cyber-c@fe. Jak dobrze
    pójdzie to za kilka, kilkanaście dni stanę się posiadaczem nowiutkiej
    czarnej karty ze zlotą rybką;-)