  • Data: 2006-09-18 17:08:50
    Temat: Kupuję mieszkanie za euro - kłopoty z bankiem
    Od: Mario <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprzedawca jest polskim Niemcem. Interesuje go wyłącznie Euro. Nie ma
    zamiaru otwierać konta w Polsce. Chce żeby przelew za mieszkanie poszedł
    do Niemiec.

    Ja zamierzam finansować zakup z kredytu. Mam umowę juz z Niemcem
    podpisaną umowę przedwstępną i załamka.

    Pomimo że w żadnym banku nie jest to napisane w regulaminie to nie chcą
    one przekazać pieniędzy z uruchomoinego kredytu do Niemiec.

    Znacie jakiś bank który to zrobi?
    Czy nie ma problemu u notariusza z powodu waluty.
    Czy umowa przedwstępna w Euro to jakiś problem dla banku?