  • Data: 2003-04-27 20:31:52
    Temat: Ktory bank polecicie.
    Od: Bogas <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chce otworzyc ROR i rach. dla firmy. Pod uwage biore: mBank,
    Raiffeisen BANK, Inteligo i Multibank. Ktore z wymienionych bankow sa
    najlepsze jesli chodzi o ROR, a ktore dla firmy. Wazne dla mnie
    kryteria to kolejno:
    1. komfort obslugi (internet, tel.),
    2. oplaty zwiazane z prowadzeniem konta, oprocentowanie,
    3. oplaty za wyplacanie gotowki z bankomatow innych bankow i
    dostepnosc bankomatow.
    4. koszt potwierdzenia przelewow dokonanych przez internet lub tel.
    Jestem laikiem jesli chodzi o oferty bankow. Bede bardzo wdzieczny za
    wszystkie komentarze zwiazane z waszymi doswiadczeniami z tymi
    bankami.

    pzdr Bogas