  • 1. Data: 2002-12-02 08:53:40
    Temat: Ktore konto: Plus Konto VB direct, netKonto LG czy eKonto mBank?
    Od: "Kazimierz" <g...@r...mm.pl>

    Witam.

    Z poczatkiem Nowego Roku mam zamiar zmienic konto internetowe. Do tej pory
    korzystam z Eurokonta WWW i w gruncie rzeczy jestem zadowolony z obslugi,
    ale niezadowolony z wysokosci oplat za prowadzenie rachunku i z
    oprocentowania. Jesli chodzi o nowe konto, mam nastepujace wymagania:
    - bezplatne prowadzenie
    - bezplatne przelewy
    - bezproblemowe wyplaty z bankomatow przy jak najnizszej prowizji
    - mozliwosc bezproblemowego zalogowania sie kilka razy w miesiacu i zlozenia
    dyspozycji.
    Konto bedzie wykorzystywane glownie do regulacji wszelkich platnosci.
    Wstepnie wybralem te trzy wspomaniane w temacie. Ktore z nich polecacie
    szczegolnie?
    Dziekuje za pomoc.

    Kazimierz

  • 2. Data: 2002-12-02 09:06:08
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Kazimierz" <g...@r...mm.pl> wrote in message
> [...]
    > Konto bedzie wykorzystywane glownie do regulacji wszelkich platnosci.
    > Wstepnie wybralem te trzy wspomaniane w temacie. Ktore z nich polecacie

    LG + mBank lub PKO+Inteligo :)

    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2002-12-02 09:22:48
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asf73r$mec$1@news.tpi.pl, Kazimierz wrote:
> [...]
    > Konto bedzie wykorzystywane glownie do regulacji wszelkich platnosci.
    > Wstepnie wybralem te trzy wspomaniane w temacie. Ktore z nich

    W zasadzie tylko eKonto mBanku spelnia wszystkie powyzsze warunki. Do tego
    eMax, nic nie kosztuje, dla rezerw finansowych.

    VB jak chcesz karte to platne.

    LGnet nie nadaje sie do zlecen stalych oraz nie bardzo do czestych wyplat z
    bankowmatow.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2002-12-02 12:31:25
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Ja polecam LG + mBank, a jesli nie potrzebujesz wplacac gotowki to sam mBank
    wystarczy.

    PS nie jestem tym Kazimierzem, ktory zadawal pytanie.

    --
    Kazimierz
    GG 1213856

  • 5. Data: 2002-12-02 13:42:57
    Od: "KoZA" <s...@i...pl>

    > LGnet nie nadaje sie do zlecen stalych oraz nie bardzo do czestych wyplat
    > bankowmatow.

    a niby dlaczego sie nie nadaje do zlecen stalych? bo posiadam i mbank i lg i
    jakos wole interfejs lg (splacam raty i inne zobowiazania wlasnie za pomoca
    zlecen stalych lg, natomiast co do interfejsu mbanku, jest koszmarny, nie
    mowiac juz o definiowaniu kontrachentow - zgroza)

    pozdrawiam
    koza

  • 6. Data: 2002-12-02 14:28:58
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asfo0v$9qn$1@news.tpi.pl, KoZA wrote:

    > a niby dlaczego sie nie nadaje do zlecen stalych?

    Bo nie masz nad nim bezposredniej kontroli - wklepuja to i zmieniaja ludzie.
    Sprobuj zmodyfikowac zlecenie stale.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2002-12-03 09:51:20
    Od: "Kazimierz" <g...@r...mm.pl>

    Dziekuje za wszystkie uwagi.

    Pozdrawiam.
    Kazimierz

  • 8. Data: 2002-12-03 18:12:03
    Od: m...@p...onet.pl

    Świetny wybór!

    LGnet - darmowa wpłata do systemu bankowego, bezpłatny przelew do innych banków,
    karta Maestro

    mBank - eKonto - bezpłatna karta VE, warto także mieć eMaxa, choć bez karty

    VW Bank - Plus Konto - najwyższe oprocentowanie (nawet do 6,96% efektywnie,
    czyli prawie 7%). Token płatny, ale nie ma obowiązku go zamawiać. Wtedy
    otrzymujesz tylko obsługę telefoniczną na 0800. Przelewy w każdym telefonie
    stacjonarnym lub w budce za darmo.

    Warto jeszcze przypatrzeć się Lukasowi i jego e-kontom.

    Inteligo też może być. Ale na razie jest promocja do kwietnia. 2200
    bezprowizyjnych bankomatów za 99 groszy miesięcznie.

  • 9. Data: 2002-12-04 11:36:43
    Od: p...@o...pl

> [...]
    > - bezproblemowe wyplaty z bankomatow przy jak najnizszej prowizji
    > - mozliwosc bezproblemowego zalogowania sie kilka razy w miesiacu i zlozenia

    sprobuj ustawic te kryteria w wyszukiwarce kont na bankier.pl ... to powinno
    pomoc wybrac najlepsze z nich:
    http://www.bankier.pl/narzedzia/wyszukiwarki/konta/

    pozdr