    From: maciek <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredyt mieszkaniowy w mBanku?
    Date: Wed, 02 Aug 2006 22:24:29 +0200
    Sender: w...@1...acn.waw.pl

    Witam,
    Mam nadzieję, że to właściwa grupa, bo coś mało tu widzę tematów
    kredytowych.
    Dotychczas uważałem, że mBank to taki bank internetowy, a teraz mi ktoś
    poleca go jako bank do wzięcia kredytu na okrągłą sumkę. Oferta jest
    atrakcyjna. Czy znacie jakieś powody, żeby nie brać tam kredytu
    mieszkaniowego?
    Będę wdzięczny za wszelkie obiektywne obiekcje i subiektywne sugestie.
    Moją wątpliwość budzi fakt, że oprocentowanie kredytu jest określanie
    nie zgodnie z jakimś wzorem, że na przykład WIBOR + 1,5 %, ale
    "odgórnie" przez zarząd banku tak trochę z sufitu.
    Maciek