  • 1. Data: 2005-06-11 08:21:35
    Temat: kredyt ratalny plus mBank
    Od: "wladziu" <w...@d...net.pl>

    Co mozecie powiedziec o tym produkcie mBanku? daja mi oprocentowanie 16.15%,
    w innym banku kredytu raczej nie dostane, a potrzeba mi go szybciutko? To
    dobre warunki na 48 miesiecy splacania 11000tys PLN???

  • 2. Data: 2005-06-13 15:04:38
    Temat: Re: kredyt ratalny plus mBank
    Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl>

    Użytkownik "wladziu" <w...@d...net.pl> napisał .
    > Co mozecie powiedziec o tym produkcie mBanku? daja mi oprocentowanie
    > 16.15%, w innym banku kredytu raczej nie dostane, a potrzeba mi go
    > szybciutko? To dobre warunki na 48 miesiecy splacania 11000tys PLN???

    Beznadziejne. Spróbuj lepiej KREDYT ODNAWIALNY lub jeszcze lepiej hipoteczny
    jeśli możesz.

    Netgater