  • 1. Data: 2002-06-26 14:58:41
    Temat: Konto w BZWBK - piętnuję
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    Dziś w nocy przyśniło mi się że zakładam konto z dostępem przez
    internet w BZWBK - takie za 3 zł miesięcznie.

    I już rano wychodzę z domu, patrzę, a tu szyba w samochodzie wybita,
    radio wycharatane, a ja stoje jak głupi z panelem od radia w ręce i
    nie wiem gdzie dzwonić najpierw.

    Cały dzień stracony na ubezpieczenia i policję.

    UWAŻAJCIE!!!
    Nie śnijcie nawet o tym koncie - ono przynosi pecha!

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
> [...]
    >
    > Cały dzień stracony na ubezpieczenia i policję.
    >
    > UWAŻAJCIE!!!
    > Nie śnijcie nawet o tym koncie - ono przynosi pecha!

    LOL, a ty co zabobonna baba jestes?

    Lookas

  • 3. Data: 2002-06-26 15:09:32
    Temat: Re: Konto w BZWBK - piętnuję
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiolek"
    <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.
    jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org> napisał w
    wiadomości

    :-)))))))))

    Sark

  • 4. Data: 2002-06-26 15:19:30
    Od: "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl>

    Użytkownik "Krzysiolek"
    .org> napisał:

    > UWAŻAJCIE!!!
    > Nie śnijcie nawet o tym koncie - ono przynosi pecha!

    ROTFL!!! ;-)))

    hosi

  • 5. Data: 2002-06-26 22:17:54
    Od: Tomasz P <s...@a...net>

    Wyrazy współczucia.

    Tomek

  • 6. Data: 2002-06-27 08:13:35
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > UWAŻAJCIE!!!
    > Nie śnijcie nawet o tym koncie - ono przynosi pecha!

    Mi jak do tej pory pecha nie przynioslo. Co prawda jeszcze mi sie nie snilo,
    ale posiadam takowe i jak na razie nie moge narzekac, czego nie moge powiedziec
    o moich poprzednich rachunkach w PKO, Pekao, Citi i Millenium...