    From: "Marcin Suterski" <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Konto firmowe
    Date: Tue, 2 Mar 2004 15:47:31 +0100

    Witam.

    Prosze o opinie dotyczaca wyboru banku do prowadzenia konta firmowego.

    Z konta bedzie miesiecznie wykonywanych od 2000 do 4000 przelewow (a raczej
    zlecen stalych, bo przelewy te beda zawsze jednakowe). Potrzebuje mozliwosci
    okreslania dowolnych nazw zlecen. Ta sytuacja w pewnym sensie wymusza opcje
    bezplatnych przelewow i zlecen stalych.

    Obsluga przez internet (z opcjonalna mozliwoscia odwiedzenia czasem
    oddzialu, chociaz niekoniecznie).

    Jak narazie znalazlem w miare przyzwoite konto w VW Bank. Nie wiem jeszcze
    tylko czy nie ma tam ograniczenia liczby zlecen stalych.

    Darmowe przelewy i zlecenia ma tez Kredyt Bank, ale z tym bankiem mam raczej
    nieciekawe doswiadczenia.

    Oplata za prowadzenie, oprocentowanie itp nie sa glownymi kryteriami wyboru.

    pozdrawiam
    Marcin Suterski